İPhone üretiminin en az yüzde 85'i hala Çin'de gerçekleşecek. Buna göre, grup, Başkan Donald Trump yönetimindeki ABD hükümetinin bu hafta tanıttığı Halk Cumhuriyeti'ne yönelik yeni cezai tarifelerden etkileniyor. Amerika Birleşik Devletleri'ne ithalat artık yüzde 104'e mal olmalıdır. Son başvuru tarihinin süresi dolmadan kısa bir süre önce, Apple'ın eyaletlerde pahalı cihazlar sunmak için özellikle çok sayıda uçağı kiraladığı söyleniyor. Asya Medya Raporu. Tarifeler başladıktan kısa bir süre sonra, Asus veya HP gibi ilk rakipler teslimatlarını tamamlamaya başlamışlardı.
İPhone ve Mac'lerle tamamen rezerve edilmiş kargo hava trafiği
Apple'a ek olarak, Microsoft ve Google'a Asya'dan donanım sağlayan bir tedarikçi, müşterilerin ABD'ye mümkün olduğunca birçok ürünün gönderilmesini sağlamak için onu aradığını açıkladı. Ancak sorun şu ki, Japon ekonomik haber ajansı Nikkei'yi yazıyor.
Apple, Dell, Microsoft, Lenovo ve Samsung'a ek olarak daha önce mümkün olduğunca çok sayıda gerçekleştirmeye çalışmalıydı. Apple'ın pahalı iPhone'lar ve Mac'lerle, özellikle pahalı iPhone'lar ve Mac'lerle ön planda olması muhtemeldir, çünkü grup FedEx veya UPS gibi hava yük liderleriyle uzun vadeli müşteri ilişkilerini ABD mağazalarına “zamanında” getiren uzun vadeli müşteri ilişkilerini sürdürmektedir. Apple, ikinci Trump hükümetindeki tarifelerden istisnalar almayı başaramamıştı. Birinci başkanlıkta CEO Tim Cook, o sırada kırılan Çin ile ticaret savaşından kaçmak için iyi bağlantısı Beyaz Saray'a oynadı.
Yüksek seviyede gümrük artışı
Bu sefer durum çok daha fazla arttı. Planlanan tarifeler başlangıçta yüzde 54 yüzde 20 standart artı yüzde 34'lük bir ek ücret olsaydı-ABD hükümeti yüzde 50 daha artırdı, çünkü Çin'in kendisi kendi tarifeleri ile tepki gösterdi. Şu anda Apple, üretimin daha büyük bölümlerini Hindistan'a dış kaynak kullanmaya çalışıyor ve şu anda sadece yüzde 26 tarife var. Avrupa ihracatı için standart tarife şu anda yüzde 20.
Müşteriler de tepki veriyor: Tarifelerin piyasaya sürülmesinden önce ABD vatandaşları, fiyat artışlarından korktukları için normalden önemli ölçüde daha fazla iPhone satın aldı. Beyaz Saray, Amerika Birleşik Devletleri'nin iPhone'u yerel olarak üretmek için kaynaklara ve işçilere sahip olduğunu açıkladı. Donald J. Trump, işlerin “eve” gelmesi gerektiğini söyledi.
(BSC)
İPhone ve Mac'lerle tamamen rezerve edilmiş kargo hava trafiği
Apple'a ek olarak, Microsoft ve Google'a Asya'dan donanım sağlayan bir tedarikçi, müşterilerin ABD'ye mümkün olduğunca birçok ürünün gönderilmesini sağlamak için onu aradığını açıkladı. Ancak sorun şu ki, Japon ekonomik haber ajansı Nikkei'yi yazıyor.
Apple, Dell, Microsoft, Lenovo ve Samsung'a ek olarak daha önce mümkün olduğunca çok sayıda gerçekleştirmeye çalışmalıydı. Apple'ın pahalı iPhone'lar ve Mac'lerle, özellikle pahalı iPhone'lar ve Mac'lerle ön planda olması muhtemeldir, çünkü grup FedEx veya UPS gibi hava yük liderleriyle uzun vadeli müşteri ilişkilerini ABD mağazalarına “zamanında” getiren uzun vadeli müşteri ilişkilerini sürdürmektedir. Apple, ikinci Trump hükümetindeki tarifelerden istisnalar almayı başaramamıştı. Birinci başkanlıkta CEO Tim Cook, o sırada kırılan Çin ile ticaret savaşından kaçmak için iyi bağlantısı Beyaz Saray'a oynadı.
Yüksek seviyede gümrük artışı
Bu sefer durum çok daha fazla arttı. Planlanan tarifeler başlangıçta yüzde 54 yüzde 20 standart artı yüzde 34'lük bir ek ücret olsaydı-ABD hükümeti yüzde 50 daha artırdı, çünkü Çin'in kendisi kendi tarifeleri ile tepki gösterdi. Şu anda Apple, üretimin daha büyük bölümlerini Hindistan'a dış kaynak kullanmaya çalışıyor ve şu anda sadece yüzde 26 tarife var. Avrupa ihracatı için standart tarife şu anda yüzde 20.
Müşteriler de tepki veriyor: Tarifelerin piyasaya sürülmesinden önce ABD vatandaşları, fiyat artışlarından korktukları için normalden önemli ölçüde daha fazla iPhone satın aldı. Beyaz Saray, Amerika Birleşik Devletleri'nin iPhone'u yerel olarak üretmek için kaynaklara ve işçilere sahip olduğunu açıkladı. Donald J. Trump, işlerin “eve” gelmesi gerektiğini söyledi.
(BSC)