Vision Pro: ek hacim henüz bitmedi – ve çizilme korkusu

sıcakkafa

Yeni Üye
Apple’ın ilk karma gerçeklik başlığı olan Vision Pro’nun 2024’ün başlarında ABD’de, ardından diğer İngilizce konuşulan ülkelerde ve ardından Avrupa’da satışa çıkması planlanıyor. Görünüşe göre, Apple hala bir dizi küçük ama önemli donanım detayı üzerinde çalışıyor. Bu, diğerleri arasında finans haber ajansı Bloomberg tarafından bildirildi.

Reklamcılık



Çiziklerle ilgili sorun


Apple, Vision Pro’nun göz ekranı (“EyeSight”) için kullanılan harici ekranının çizilebileceğinden korkuyor. Burada Apple’ın kendisinin film gibi koruyucu aksesuarlar satması düşünülebilir. Alternatif olarak şirket, daha sonra “resmi” slaytlar veya benzer ürünler sunacak olan üçüncü taraf üreticilerle çalışabilir.

Rapora göre bir başka endişe de, bir kullanıcının duvara veya büyük bir nesneye çarpması durumunda ön camın kırılabilmesidir. Bloomberg, “Bu tür olaylardan kaçınmak için Apple, kullanıcıyı belirli bir hızda çalışırken cihazı taşımaktan caydıran yerleşik uyarılar içeriyor” diyor. Bir tür “Seyahat Modu” olması gerektiği zaten biliniyordu. Bu, örneğin bir uçakta kullanıcıları dış dünyadan korur, ancak aynı zamanda, kullanımın güvenli kalması için yalnızca belirli uygulamaların kullanılabileceği anlamına da gelebilir. Bu durumda, uygulamanın veya filmin keyfini bozmamak için çevredeki insanlar görüntülenmez.

Kültürel Uyarlamalar


Apple, Vision Pro’nun belirli kültürlere nasıl uyarlanabileceğini de düşünüyor. Örneğin başörtüsü, türban ya da kefiye takılıyken kulaklık müdahaleci olmadan nasıl kullanılabilir? Grup hala tüm bunları test etmek ve gerekirse ayarlamalar yapmak istiyor ve buna ihtiyacı var.

Vision Pro için ek bandın gerçekten var olup olmayacağı – hangi fiyatla ve hangi biçimde olacağı belirsizliğini koruyor. Buradaki fikir, kulaklığı başınıza daha rahat yerleştirmek ve üzerine bağlayarak ağırlığı daha iyi dengelemektir. “Üstten Kayış”, daha kısa boylu ve/veya kafalı bazı kişilerin kulaklığı yarım saatten fazla takmakta güçlük çektiği testlerin ardından icat edildi. Ancak Bloomberg’e göre grubun tasarımı “henüz kesinleşmedi”.

Reklamcılık





Mac & i'den daha fazlası



Mac & i'den daha fazlası




(bsc)



Haberin Sonu