Xiaomi Top Model
Xiaomi Mi 4 Pro
Xiaomi 4 Pro, Xiaomi'nin en iyi modelidir. Genel olarak, daha büyük, daha kararlıdır ve daha güçlü bir motora sahiptir. Testte neyi sevdiğimizi ve neyi sevmediğimizi gösteriyoruz.
Avantajlar
Xiaomi 4 Pro, Xiaomi'nin en iyi modelidir. Genel olarak, daha büyük, daha kararlıdır ve daha güçlü bir motora sahiptir. Testte neyi sevdiğimizi ve neyi sevmediğimizi gösteriyoruz.
Hemen başka bir e-scooter üreticisi, elektrikli scooterlarla Xiaomi'den daha fazla deneyime sahip değildir. Sonuçta, Çinliler 2016'dan beri e-scooter üretiyorlar. Elektroskotlarınızın bu deneyimini anlatabilirsiniz. Xiaomi Mi Scooter Pro 2'nin (Test Raporu) bir üst dereceyi temizlemesi hiçbir şey için değil. Xiaomi Mi 1S (test raporu) da etkileyici.
Xiaomi Electric Scooter 4 Pro şimdi çok iyi Xiaomi Mi Pro 2'yi Xiaomi Tahttan itmeye hazırlanıyor. Çünkü yeni daha büyük lastikler ve daha iyi bir sürüş deneyimi sunuyor. Ayrıca daha güçlü bir motoru var ve birçok küçük alanda e-scooter Xiaomi'yi geliştirdi.
Xiaomi 4 Pro, MediaMarkt'ta 479 Euro'ya mal oldu.
Optik ve İşleme
Xiaomi 4 Pro, kırmızı renk aksanlarıyla kesintiye uğrayan ince, Matt Gray'de geliyor. Bu zaten selefi için şık ve açıkça tanınabilir bir görünüm sağlar. Kablo yönlendirmesi de örnektir. Tek bir kırmızı kablo frenden gidona geçer. Alt alanda tekrar görülmesi gereken birkaç kablo vardır, ancak tasarıma son derece entegre olurlar ve negatif değildirler. Genel olarak, görünümü çok seviyoruz. Xiaomi 4 Pro, inekler için bir oyuncaktan daha çok bir iş scooterine benziyor.
Xiaomi Mi 4 Pro TechStage.de
İşleme ile ilgili olarak, Xiaomi 4 Pro da ön tarafa yuvarlanır. Xiaomi Mi Scooter Pro 2'den (Test Raporu) daha iyi bir genel izlenim bırakıyor. Her şey bir oyuncu kadrosuna benziyor, hiçbir şey sallanıyor, kalitede belirgin bir zayıflık yok.
Xiaomi Electric Scooter 4 Pro neredeyse 17 kilogram ağırlığındadır, Mi Pro 2, 14 kilogram ile önemli ölçüde daha az ağırlığındadır. Yeni olan sadece daha ağır değil, aynı zamanda daha büyük. Şimdi 113 × 43 × 118 santimetre yerine 120 × 48 × 124 santimetreye geliyor. Maksimum yükü 100 kilogramdan 120 kilogramdan büyür. Koşu tahtası 49 × 15 santimetre ile aynı kaldı, ancak önceden daha büyük olanlardan biriydi. Her şeyden önce, yüksek gidon ve yüksek yük, daha büyük sürücüler için cazip hale getirir. Xiaomi'ye göre, e-scooter iki metreye kadar olan insanlar için uygundur. Bir IP54 sertifikası, e-scooter'ın sıçrama suyuna karşı korunduğunu gösterir.
Katlanır mekanizma
Gidonu katlamak için kol, selefine kıyasla biraz iyileştirildi. Kendini genişletici, pürüzsüz ve güvenlidir. Menteşeyi daha iyi yapamazsınız. Katlandıktan sonra, zil kuşağı arka barınaktaki kancada korkar. Bunu selefinden zaten biliyorsunuz. Böylece kaldırabilir ve gidonda taşıyabilirsiniz.
Küçük bir katlama yan standı, e-scooter'ı bir araya getirir veya açar. Ancak, açıkça çok küçük. Xiaomi 4 Pro'nun düzensiz veya çarpık bir yüzeye düşme riski her zaman vardır.
Gidon
Gidon hoş bir düzenli görünüyor. Şık entegre OLED ekran ortada oturuyor, bu da maalesef doğrudan güneş ışığında neredeyse hiç okunamıyor. Akım hızına ek olarak, pil seviyesini, ışığın durumunu ve seçilen destek seviyesini de gösterir. Aşağıda tek düğme var. Birden fazla doluluk sayesinde, e-scooter'ı açar ve kapatır, ışığı ve destek seviyesini düzenler.
Motorun kontrolü için başparmak sapı sağ taraftadır. Hız onun aracılığıyla ince bir şekilde düzenlenebilir. Ancak, daha uzun yolculuklar için biraz fazla sıkı. Bu başparmakta ağrıya yol açabilir. Fren kolu soldaki zilin yanında oturur.
Resim başına xiaomi mi 4
Xiaomi Mi 4 Pro
Xiaomi Mi 4 Pro
Xiaomi Mi 4 Pro
Xiaomi Mi 4 Pro
Xiaomi Mi 4 Pro
Xiaomi Mi 4 Pro
Xiaomi Mi 4 Pro
Xiaomi Mi 4 Pro
Xiaomi Mi 4 Pro
Xiaomi Mi 4 Pro
Xiaomi Mi 4 Pro
Xiaomi Mi 4 Pro
Xiaomi Mi 4 Pro
Xiaomi Mi 4 Pro
Xiaomi Mi 4 Pro
Işık
Ön ışık gidonların üzerinde öne doğru yer alır. Yükseklik sabittir ve buna göre değiştirilemez. Ancak, yükseklik iyi önceden ayarlanmıştır. Parlaklığı da karanlıktaki geziler için idealdir. Ön ışık arka lamba ile birlikte açılıp kapanır. Ne yazık ki, fren yaparken arka ışık yanmaz.
Uygulama
İlk yolculuktan önce, scooter'ın Xiaomi Home uygulaması ve scooter'daki bir QR kodu aracılığıyla kilidi açılmalıdır. Bunun için, uygulama önce e -posta veya telefon numarasına göre kayıt gerektirir. Bir yazılım güncellemesi ve bir talimat videosundan sonra başlayabilirsiniz. Meraklı: Kayıttan sonra, kullanıcı e-scooter'a bir oda atamalıdır.
Uygulama kalan aralığı kilometre olarak gösterir. Buna ek olarak, motor engellenebilir ve bir seçenek, enerji geri kazanım derecesi vardır. Düşük üstünde Orta Açık Yüksek yerleştirmek için. Modda Yüksek Xiaomi 4 Pro, sürücü sapı tuttuğunda tam tutmaya bağımsız olarak frenlerse.
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Sürmek
Zaten Xiaomi Pro 2 ile araba kullanmak rahat. Ancak Mi 4 Pro, selefinin iyi sürüş deneyimini kaybediyor. Bunun nedeni, aynı anda 8,5 ila 10 inç arasında nispeten yüksek işleme kalitesinden kaynaklanmaktadır. Daha büyük uçak yutma, daha küçük temsilcilerinden daha iyi çarpıyor. Bu yeni lastiklerin bir hortumu yoktur ve bu nedenle bir kaplama sayesinde hasara karşı daha dirençli olmalıdır.
Daha büyük lastiklere rağmen, Xiaomi 4 Pro esas olarak kentsel çevre için uygundur. Çünkü tamamen süspansiyon yok. Bazen parke taşları veya toprak yol ısınır – ancak sürücüyü düzgün sallar. Çıkmak istiyorsanız, Gomate Steap ER1 EVO (Test Raporu) veya IO Hawk efsanesi (Test Raporu) gibi iyi yakalanmış modelleri kullanmalısınız.
Fren
Yasanın gerektirdiği gibi Xiaomi 4 Pro, iki fren sistemi sunar: arka tekerlekte mekanik bir disk freni ve ön tekerlekteki elektrik motoru freni. Bununla birlikte, sürücü fren kolundan ayrılamaz, ancak bunları sadece aynı anda ele alır. İnce dozda fren yapmak için biraz pratike ihtiyacınız var. Bununla birlikte, sistem tam bir frenle durmak için çok uygundur.
Kuru asfalttaki tam hızdan yaklaşık 2,5 metreye geliyoruz. Bu arada, ön tekerlek üzerindeki motor freninin bir önleme fren sistemi vardır. Nemli yapraklara frenleme bile e-scooter'ı kırpmaya getirmez. Ancak, sürüş sırasında acilen bir kask öneriyoruz. Rehber göz kırpma, acil çağrı ve müzikte daha fazlası: Bu yüzden akıllı bir bisiklet kaskı değerlidir.
Xiaomi Mi 4 Pro TechStage.de
Motor
36 voltta, motor nominal bir çıkış 350 watt (700 watt dantel) sunuyor, selefi için 300 watt (600 watt dantel). Aslında, Xiaomi 4 Pro, daha güçlü e-scooter'lardan biridir. Buna ek olarak, sürücü fısıldıyor. Egret X (Test Raporu) gibi pahalı premium modellerin motorlarına ayak uyduramaz. Bununla birlikte, güç daha da zorlu sürücüleri teşvik etmek için yeterlidir. Bununla birlikte, sürücüler çakıl ve eşit olmayan yüzeye bakmalıdır. Motor önde oturduğu için, bu yüzden ön tekerlek hızlanırken çekiş kaybedebilir.
Ekrana göre, e-scooter ayarlanmadan önce saatte neredeyse 20 kilometre sürüyor. Sonuçta, saatte sadece 19 kilometre kullanan Mi Pro 2'den daha fazla. Bununla birlikte, Xiaomi yasal çerçeveyi kullanmayı ister ve elektrikli scooter'ın saatte 22 kilometre sürülmesini isterdi.
Xiaomi Mi 4 Pro TechStage.de
Pil
Xiaomi Mi Pro 2 ile karşılaştırıldığında, pil kapasitesi kolayca 474'ten 446 watt'a düştü. Bununla birlikte, Xiaomi aralığın 45 ila 55 kilometreye yükseldiğini yazıyor. Nedeni olarak, Xiaomi yazılım optimizasyonlarını belirtir. Ancak daha büyük lastikler burada da rol oynayabilir.
Gerçek erişimin bir değerlendirmesi zordur. Birçok bireysel faktör sürücünün ağırlığını, dış sıcaklığı, kapalı dikey sayaçları, yeraltına, hızlanma, ortalama hız ve çok daha fazlasını oynar. Spor modunda 85 kilogram ve yaklaşık 25 kilometrelik yolculuklara sahip bir sürücüden gerçek bir erişim varsayıyoruz.
Xiaomi Mi 4 Pro TechStage.de
Bu kez yükleme bağlantı noktası artık freeboard seviyesinde değil, gidon ve koşu tahtası arasındaki bağlantı dikişinde oturuyor. Bu ulaşmayı kolaylaştırır. Manyetik yükleme bağlantı noktası da kullanılır, bu da yükleme işlemini biraz daha kolaylaştırır.
Fiyat
Xiaomi 4 Pro, MediaMarkt'ta 479 Euro'ya mal oldu.
Çözüm
Xiaomi 4 Pro, Xiaomi'nin en iyi e-scooter'larından biridir. Kompakt tasarımı, daha büyük lastik, güçlü motor ve iyi frenler sayesinde mükemmel bir şekilde sürüyor ve yüksek gidon ve büyük koşu tahtası sayesinde büyük sürücüler için de uygun. Şık görünüyor ve yeni bir katlanır menteşe ve manyetik şarj fişi gibi küçük ama ince iyileştirmelerle geliyor. Ancak, menzili oldukça ortalama.
Süspansiyon eksikliği nedeniyle, esas olarak asfalt için uygundur. Arnavut kaldırım taşları üzerinde sürenler düzgün bir şekilde sarsılır. Ekran, parlak bir ortamda yansıtır ve okunması zordur. Başparmak kolu duygularımız için biraz fazla sıkı gidiyor ve fren yaparken arka ışık yanmıyor.
Xiaomi Mi 4 Pro
Xiaomi 4 Pro, Xiaomi'nin en iyi modelidir. Genel olarak, daha büyük, daha kararlıdır ve daha güçlü bir motora sahiptir. Testte neyi sevdiğimizi ve neyi sevmediğimizi gösteriyoruz.
Avantajlar
- Büyük sürücüler için de mükemmel sürüş davranışı
- Motor, frenler, lastikler
- Süspansiyon yok
- Ekran yansıtır
- Çok Küçük Stand
Xiaomi 4 Pro, Xiaomi'nin en iyi modelidir. Genel olarak, daha büyük, daha kararlıdır ve daha güçlü bir motora sahiptir. Testte neyi sevdiğimizi ve neyi sevmediğimizi gösteriyoruz.
Hemen başka bir e-scooter üreticisi, elektrikli scooterlarla Xiaomi'den daha fazla deneyime sahip değildir. Sonuçta, Çinliler 2016'dan beri e-scooter üretiyorlar. Elektroskotlarınızın bu deneyimini anlatabilirsiniz. Xiaomi Mi Scooter Pro 2'nin (Test Raporu) bir üst dereceyi temizlemesi hiçbir şey için değil. Xiaomi Mi 1S (test raporu) da etkileyici.
Xiaomi Electric Scooter 4 Pro şimdi çok iyi Xiaomi Mi Pro 2'yi Xiaomi Tahttan itmeye hazırlanıyor. Çünkü yeni daha büyük lastikler ve daha iyi bir sürüş deneyimi sunuyor. Ayrıca daha güçlü bir motoru var ve birçok küçük alanda e-scooter Xiaomi'yi geliştirdi.
Xiaomi 4 Pro, MediaMarkt'ta 479 Euro'ya mal oldu.
Optik ve İşleme
Xiaomi 4 Pro, kırmızı renk aksanlarıyla kesintiye uğrayan ince, Matt Gray'de geliyor. Bu zaten selefi için şık ve açıkça tanınabilir bir görünüm sağlar. Kablo yönlendirmesi de örnektir. Tek bir kırmızı kablo frenden gidona geçer. Alt alanda tekrar görülmesi gereken birkaç kablo vardır, ancak tasarıma son derece entegre olurlar ve negatif değildirler. Genel olarak, görünümü çok seviyoruz. Xiaomi 4 Pro, inekler için bir oyuncaktan daha çok bir iş scooterine benziyor.
Xiaomi Mi 4 Pro TechStage.de
İşleme ile ilgili olarak, Xiaomi 4 Pro da ön tarafa yuvarlanır. Xiaomi Mi Scooter Pro 2'den (Test Raporu) daha iyi bir genel izlenim bırakıyor. Her şey bir oyuncu kadrosuna benziyor, hiçbir şey sallanıyor, kalitede belirgin bir zayıflık yok.
Xiaomi Electric Scooter 4 Pro neredeyse 17 kilogram ağırlığındadır, Mi Pro 2, 14 kilogram ile önemli ölçüde daha az ağırlığındadır. Yeni olan sadece daha ağır değil, aynı zamanda daha büyük. Şimdi 113 × 43 × 118 santimetre yerine 120 × 48 × 124 santimetreye geliyor. Maksimum yükü 100 kilogramdan 120 kilogramdan büyür. Koşu tahtası 49 × 15 santimetre ile aynı kaldı, ancak önceden daha büyük olanlardan biriydi. Her şeyden önce, yüksek gidon ve yüksek yük, daha büyük sürücüler için cazip hale getirir. Xiaomi'ye göre, e-scooter iki metreye kadar olan insanlar için uygundur. Bir IP54 sertifikası, e-scooter'ın sıçrama suyuna karşı korunduğunu gösterir.
Katlanır mekanizma
Gidonu katlamak için kol, selefine kıyasla biraz iyileştirildi. Kendini genişletici, pürüzsüz ve güvenlidir. Menteşeyi daha iyi yapamazsınız. Katlandıktan sonra, zil kuşağı arka barınaktaki kancada korkar. Bunu selefinden zaten biliyorsunuz. Böylece kaldırabilir ve gidonda taşıyabilirsiniz.
Küçük bir katlama yan standı, e-scooter'ı bir araya getirir veya açar. Ancak, açıkça çok küçük. Xiaomi 4 Pro'nun düzensiz veya çarpık bir yüzeye düşme riski her zaman vardır.
Gidon
Gidon hoş bir düzenli görünüyor. Şık entegre OLED ekran ortada oturuyor, bu da maalesef doğrudan güneş ışığında neredeyse hiç okunamıyor. Akım hızına ek olarak, pil seviyesini, ışığın durumunu ve seçilen destek seviyesini de gösterir. Aşağıda tek düğme var. Birden fazla doluluk sayesinde, e-scooter'ı açar ve kapatır, ışığı ve destek seviyesini düzenler.
Motorun kontrolü için başparmak sapı sağ taraftadır. Hız onun aracılığıyla ince bir şekilde düzenlenebilir. Ancak, daha uzun yolculuklar için biraz fazla sıkı. Bu başparmakta ağrıya yol açabilir. Fren kolu soldaki zilin yanında oturur.
Resim başına xiaomi mi 4
Xiaomi Mi 4 Pro
Xiaomi Mi 4 Pro
Xiaomi Mi 4 Pro
Xiaomi Mi 4 Pro
Xiaomi Mi 4 Pro
Xiaomi Mi 4 Pro
Xiaomi Mi 4 Pro
Xiaomi Mi 4 Pro
Xiaomi Mi 4 Pro
Xiaomi Mi 4 Pro
Xiaomi Mi 4 Pro
Xiaomi Mi 4 Pro
Xiaomi Mi 4 Pro
Xiaomi Mi 4 Pro
Xiaomi Mi 4 Pro
Işık
Ön ışık gidonların üzerinde öne doğru yer alır. Yükseklik sabittir ve buna göre değiştirilemez. Ancak, yükseklik iyi önceden ayarlanmıştır. Parlaklığı da karanlıktaki geziler için idealdir. Ön ışık arka lamba ile birlikte açılıp kapanır. Ne yazık ki, fren yaparken arka ışık yanmaz.
Uygulama
İlk yolculuktan önce, scooter'ın Xiaomi Home uygulaması ve scooter'daki bir QR kodu aracılığıyla kilidi açılmalıdır. Bunun için, uygulama önce e -posta veya telefon numarasına göre kayıt gerektirir. Bir yazılım güncellemesi ve bir talimat videosundan sonra başlayabilirsiniz. Meraklı: Kayıttan sonra, kullanıcı e-scooter'a bir oda atamalıdır.
Uygulama kalan aralığı kilometre olarak gösterir. Buna ek olarak, motor engellenebilir ve bir seçenek, enerji geri kazanım derecesi vardır. Düşük üstünde Orta Açık Yüksek yerleştirmek için. Modda Yüksek Xiaomi 4 Pro, sürücü sapı tuttuğunda tam tutmaya bağımsız olarak frenlerse.
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Xiaomi Mi 4 Pro Ekran görüntüleri
Sürmek
Zaten Xiaomi Pro 2 ile araba kullanmak rahat. Ancak Mi 4 Pro, selefinin iyi sürüş deneyimini kaybediyor. Bunun nedeni, aynı anda 8,5 ila 10 inç arasında nispeten yüksek işleme kalitesinden kaynaklanmaktadır. Daha büyük uçak yutma, daha küçük temsilcilerinden daha iyi çarpıyor. Bu yeni lastiklerin bir hortumu yoktur ve bu nedenle bir kaplama sayesinde hasara karşı daha dirençli olmalıdır.
Daha büyük lastiklere rağmen, Xiaomi 4 Pro esas olarak kentsel çevre için uygundur. Çünkü tamamen süspansiyon yok. Bazen parke taşları veya toprak yol ısınır – ancak sürücüyü düzgün sallar. Çıkmak istiyorsanız, Gomate Steap ER1 EVO (Test Raporu) veya IO Hawk efsanesi (Test Raporu) gibi iyi yakalanmış modelleri kullanmalısınız.
Fren
Yasanın gerektirdiği gibi Xiaomi 4 Pro, iki fren sistemi sunar: arka tekerlekte mekanik bir disk freni ve ön tekerlekteki elektrik motoru freni. Bununla birlikte, sürücü fren kolundan ayrılamaz, ancak bunları sadece aynı anda ele alır. İnce dozda fren yapmak için biraz pratike ihtiyacınız var. Bununla birlikte, sistem tam bir frenle durmak için çok uygundur.
Kuru asfalttaki tam hızdan yaklaşık 2,5 metreye geliyoruz. Bu arada, ön tekerlek üzerindeki motor freninin bir önleme fren sistemi vardır. Nemli yapraklara frenleme bile e-scooter'ı kırpmaya getirmez. Ancak, sürüş sırasında acilen bir kask öneriyoruz. Rehber göz kırpma, acil çağrı ve müzikte daha fazlası: Bu yüzden akıllı bir bisiklet kaskı değerlidir.
Xiaomi Mi 4 Pro TechStage.de
Motor
36 voltta, motor nominal bir çıkış 350 watt (700 watt dantel) sunuyor, selefi için 300 watt (600 watt dantel). Aslında, Xiaomi 4 Pro, daha güçlü e-scooter'lardan biridir. Buna ek olarak, sürücü fısıldıyor. Egret X (Test Raporu) gibi pahalı premium modellerin motorlarına ayak uyduramaz. Bununla birlikte, güç daha da zorlu sürücüleri teşvik etmek için yeterlidir. Bununla birlikte, sürücüler çakıl ve eşit olmayan yüzeye bakmalıdır. Motor önde oturduğu için, bu yüzden ön tekerlek hızlanırken çekiş kaybedebilir.
Ekrana göre, e-scooter ayarlanmadan önce saatte neredeyse 20 kilometre sürüyor. Sonuçta, saatte sadece 19 kilometre kullanan Mi Pro 2'den daha fazla. Bununla birlikte, Xiaomi yasal çerçeveyi kullanmayı ister ve elektrikli scooter'ın saatte 22 kilometre sürülmesini isterdi.
Xiaomi Mi 4 Pro TechStage.de
Pil
Xiaomi Mi Pro 2 ile karşılaştırıldığında, pil kapasitesi kolayca 474'ten 446 watt'a düştü. Bununla birlikte, Xiaomi aralığın 45 ila 55 kilometreye yükseldiğini yazıyor. Nedeni olarak, Xiaomi yazılım optimizasyonlarını belirtir. Ancak daha büyük lastikler burada da rol oynayabilir.
Gerçek erişimin bir değerlendirmesi zordur. Birçok bireysel faktör sürücünün ağırlığını, dış sıcaklığı, kapalı dikey sayaçları, yeraltına, hızlanma, ortalama hız ve çok daha fazlasını oynar. Spor modunda 85 kilogram ve yaklaşık 25 kilometrelik yolculuklara sahip bir sürücüden gerçek bir erişim varsayıyoruz.
Xiaomi Mi 4 Pro TechStage.de
Bu kez yükleme bağlantı noktası artık freeboard seviyesinde değil, gidon ve koşu tahtası arasındaki bağlantı dikişinde oturuyor. Bu ulaşmayı kolaylaştırır. Manyetik yükleme bağlantı noktası da kullanılır, bu da yükleme işlemini biraz daha kolaylaştırır.
Fiyat
Xiaomi 4 Pro, MediaMarkt'ta 479 Euro'ya mal oldu.
Çözüm
Xiaomi 4 Pro, Xiaomi'nin en iyi e-scooter'larından biridir. Kompakt tasarımı, daha büyük lastik, güçlü motor ve iyi frenler sayesinde mükemmel bir şekilde sürüyor ve yüksek gidon ve büyük koşu tahtası sayesinde büyük sürücüler için de uygun. Şık görünüyor ve yeni bir katlanır menteşe ve manyetik şarj fişi gibi küçük ama ince iyileştirmelerle geliyor. Ancak, menzili oldukça ortalama.
Süspansiyon eksikliği nedeniyle, esas olarak asfalt için uygundur. Arnavut kaldırım taşları üzerinde sürenler düzgün bir şekilde sarsılır. Ekran, parlak bir ortamda yansıtır ve okunması zordur. Başparmak kolu duygularımız için biraz fazla sıkı gidiyor ve fren yaparken arka ışık yanmıyor.