E-bisiklet keskin Milano, kaliteli retro görünümü modern teknolojiyle birleştirir. Sökme çerçevesi aynı zamanda alan sağlayan taşıma sağlar. Işık Pedelec'i test ettik.
Keskin Milano, e-bisikletlerin kütlesinden bıçaklar. Çünkü üretici asil bir vintage görünümü sökülmüş bir çerçeve gibi olağandışı özelliklerle birleştirir. Bu şekilde, kentsel e-bisiklet taşınabilir ve yerden tasarrufu sağlayabilir. Karbon kayışları ve hidrolik disk frenleri sayesinde Milano teknik olarak güncel olmak istiyor. Testimiz, kavramın pratikte çalışıp çalışmadığını göstermektedir.
Yapı
Keskin Milano kompakt bir kutuda teslim edilir. Montaj için tüm araçlar dahil edilmiştir, resimli bir şekilde yapıdan adım adım yol açar. Ön tekerleği kullanmalıyız, pedallar, standlar, koruyucu tabakalar, gidonlar, çan, ön ve arka ışık tutmalıyız. Sonunda eyeri monte edin, tüm vidaları sıkın ve lastikleri şişirin. Bu toplamda yaklaşık bir saat sürer.
Sökülmüş çerçeve özellikle. Bununla birlikte, sökme katlanır bir bisikletten önemli ölçüde daha karmaşıktır. Birçok vida çözülmeli, temel bir teknik anlayış bir avantajdır. Tekerlek, örneğin karavanda çok yer sağlayan veya çok yerli olarak taşınabilir veya taşınabilir.
işleme
İşleme yüksek kaliteli görünüyor. Direksiyon sapı ve pedallar gibi birçok parça metalden yapılmıştır. Şık süs perçinli yumuşak eyer rahat. İnce plastikten yapılmış gümüş şerit daha az seviyor. Hoş: Milano sadece 19 kg ağırlığındadır ve hala vücut ağırlığı olan insanlar için en fazla 120 kg'dır. Milano, IP66'ya göre toz ve su geçirmez.
Ancak, eleştirmek için de bir neden var. Böylece e-bisiklet teste düştü. Koltuk direği daha sonra bağlamda o kadar şiddetli bir şekilde sıkıştı ki, artık onu çok fazla güçle çözemedik. Bu olmamalı.
Keskin Milano resimleri
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
tasarım
Milano, Matt Black veya çarpıcı metalik parlak kahverengide mevcuttur-son versiyona sahip. Kahverengi gidonlar, eyer ve lastikler gümüş çerçeveyle görsel olarak uyumludur. Keskin, ayrıntılara önem veriyor. Hem motor, zincirleme, jant, stand, stand, gidon kök hem de daha fazlası metalik gümüşte tutulur. Gri “keskin” yazı ile birlikte, bisiklet çekici bir retro cazibe yayıyor.
Lenker ve Ekran
Kauçuklu gidonlar iyi bir tutma ve oturma sunar. Net kontrol ünitesi solda dört düğme ile oturur. Şarj cihazları için USB bağlantı noktası yoktur. Merkezi renk ekranı hoş bir şekilde büyüktür ve güneşte kolayca okunabilir. Hız, pil stajı, yüzde, destek seviyesi ve toplam kilometre veya ortalama damga gibi diğer verileri gösterir.
Ön ve arka lamba dahildir. Kendi pilleriniz var ve USB üzerinden yükleniyorsunuz. Işık yeterince parlak. Bununla birlikte, e-bisikletin elektronikleri yoluyla bir güç kaynağı ve kontrolü çok daha rahat olurdu.
Milano da bir uygulama ile birlikte geliyor. Kurulum kaydedilebilir. Bisiklet bilgisayar tarafından ayarlanamayan önemli seçenekler bulamadık.
Keskin Milano ekran görüntüleri
Keskin Milano ekran görüntüsü
Keskin Milano ekran görüntüsü
Keskin Milano ekran görüntüsü
Keskin Milano ekran görüntüsü
Keskin Milano ekran görüntüsü
Keskin Milano ekran görüntüsü
Keskin Milano ekran görüntüsü
Keskin Milano ekran görüntüsü
Sürmek
Keskin Milano, yüksek eyer ve derin gidonlu sportif bir oturma pozisyonuna sahiptir. Bu, güç iletimini optimize eder, ancak uzun vadede bazıları için rahatsız edici olabilir. Buna ek olarak, yastıklama yoktur – bir tarla yolunda sürüş hızla bir işkence haline gelebilir. Ancak, çoğunlukla asfalttıysanız, bu sizin için bir sorun olmamalıdır.
Düşük ağırlık sayesinde, e-bisiklet Aguil, motor desteği olmadan bile sürüyor. Sessiz 250 W arka motor sert bir şekilde iter. Bir tork sensörü yerine sadece basit bir hareket sensörü kullanılır. Böylece motor sadece yarım krank dönüşünden sonra başlar. Destek seviyeleri, motor gücünü değil, yalnızca maksimum hızı düzenler. Maksimum 25 km/s'de yerleşir. Arka tekerlekten hafif bir klack boşta duyulabilir.
Güç iletimi, kapılardan düşük bakım gerektiren bir karbon kayışı ile gerçekleşir. Keskin devre yapmaz. Çeviri iyi seçilmiştir – başlangıç pürüzsüzdür ve 25 km/s'lik kadans orta derecede. Hidrolik tektrro disk frenleri iyi paketi ve bizimle ayarlandı. Ama bu değişebilir.
Pil
252-WH pil çerçeveye sıkıca entegre edilir ve yalnızca aletlerle kaldırılabilir. Keskin vaatler 80 km'ye kadar – optimum koşullar altında. Gerçekçi, tam motor desteği, durdurma ve hareket trafiği ve 80 kg yükü ile 25 km ila 30 km'dir. Bundan sonra, Milano'nun motor yardımı olmadan sürmek hala kolaydır. Pil iki ila üç saat içinde yüklenir.
Fiyat
Keskin Milano başlangıçta 2500 Euro'ya mal oldu. Fiyat karşılaştırmasına göre, şu anda 1900 Euro'dan itibaren mevcuttur.
Çözüm
Keskin Milano, akıllı özelliklerle puan alan şık retro tarzı bir e-bisiklettir. Sökme çerçevesi, alan sağlayan depolama ve esnek taşıma sağlar. Karbon kayışı, hidrolik disk frenleri ve düşük ağırlık gibi yüksek kaliteli bileşenler Milano için konuşur.
Bununla birlikte, çerçevenin sökülmesi karmaşıktır ve aralık oldukça düşüktür. Bir devre ve sönüm de eksik. Buna ek olarak, sadece basit aydınlatma var, tork sensörü yok ve bizim durumumuzda koltuk direği, e-bisikletin üzerinden düştükten sonra artık onu hareket ettiremeyeceğimiz çerçevede o kadar şiddetli bir şekilde sıkıştı.
Keskin Milano, e-bisikletlerin kütlesinden bıçaklar. Çünkü üretici asil bir vintage görünümü sökülmüş bir çerçeve gibi olağandışı özelliklerle birleştirir. Bu şekilde, kentsel e-bisiklet taşınabilir ve yerden tasarrufu sağlayabilir. Karbon kayışları ve hidrolik disk frenleri sayesinde Milano teknik olarak güncel olmak istiyor. Testimiz, kavramın pratikte çalışıp çalışmadığını göstermektedir.
Yapı
Keskin Milano kompakt bir kutuda teslim edilir. Montaj için tüm araçlar dahil edilmiştir, resimli bir şekilde yapıdan adım adım yol açar. Ön tekerleği kullanmalıyız, pedallar, standlar, koruyucu tabakalar, gidonlar, çan, ön ve arka ışık tutmalıyız. Sonunda eyeri monte edin, tüm vidaları sıkın ve lastikleri şişirin. Bu toplamda yaklaşık bir saat sürer.
Sökülmüş çerçeve özellikle. Bununla birlikte, sökme katlanır bir bisikletten önemli ölçüde daha karmaşıktır. Birçok vida çözülmeli, temel bir teknik anlayış bir avantajdır. Tekerlek, örneğin karavanda çok yer sağlayan veya çok yerli olarak taşınabilir veya taşınabilir.
işleme
İşleme yüksek kaliteli görünüyor. Direksiyon sapı ve pedallar gibi birçok parça metalden yapılmıştır. Şık süs perçinli yumuşak eyer rahat. İnce plastikten yapılmış gümüş şerit daha az seviyor. Hoş: Milano sadece 19 kg ağırlığındadır ve hala vücut ağırlığı olan insanlar için en fazla 120 kg'dır. Milano, IP66'ya göre toz ve su geçirmez.
Ancak, eleştirmek için de bir neden var. Böylece e-bisiklet teste düştü. Koltuk direği daha sonra bağlamda o kadar şiddetli bir şekilde sıkıştı ki, artık onu çok fazla güçle çözemedik. Bu olmamalı.
Keskin Milano resimleri
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
Keskin Milano
tasarım
Milano, Matt Black veya çarpıcı metalik parlak kahverengide mevcuttur-son versiyona sahip. Kahverengi gidonlar, eyer ve lastikler gümüş çerçeveyle görsel olarak uyumludur. Keskin, ayrıntılara önem veriyor. Hem motor, zincirleme, jant, stand, stand, gidon kök hem de daha fazlası metalik gümüşte tutulur. Gri “keskin” yazı ile birlikte, bisiklet çekici bir retro cazibe yayıyor.
Lenker ve Ekran
Kauçuklu gidonlar iyi bir tutma ve oturma sunar. Net kontrol ünitesi solda dört düğme ile oturur. Şarj cihazları için USB bağlantı noktası yoktur. Merkezi renk ekranı hoş bir şekilde büyüktür ve güneşte kolayca okunabilir. Hız, pil stajı, yüzde, destek seviyesi ve toplam kilometre veya ortalama damga gibi diğer verileri gösterir.
Ön ve arka lamba dahildir. Kendi pilleriniz var ve USB üzerinden yükleniyorsunuz. Işık yeterince parlak. Bununla birlikte, e-bisikletin elektronikleri yoluyla bir güç kaynağı ve kontrolü çok daha rahat olurdu.
Milano da bir uygulama ile birlikte geliyor. Kurulum kaydedilebilir. Bisiklet bilgisayar tarafından ayarlanamayan önemli seçenekler bulamadık.
Keskin Milano ekran görüntüleri
Keskin Milano ekran görüntüsü
Keskin Milano ekran görüntüsü
Keskin Milano ekran görüntüsü
Keskin Milano ekran görüntüsü
Keskin Milano ekran görüntüsü
Keskin Milano ekran görüntüsü
Keskin Milano ekran görüntüsü
Keskin Milano ekran görüntüsü
Sürmek
Keskin Milano, yüksek eyer ve derin gidonlu sportif bir oturma pozisyonuna sahiptir. Bu, güç iletimini optimize eder, ancak uzun vadede bazıları için rahatsız edici olabilir. Buna ek olarak, yastıklama yoktur – bir tarla yolunda sürüş hızla bir işkence haline gelebilir. Ancak, çoğunlukla asfalttıysanız, bu sizin için bir sorun olmamalıdır.
Düşük ağırlık sayesinde, e-bisiklet Aguil, motor desteği olmadan bile sürüyor. Sessiz 250 W arka motor sert bir şekilde iter. Bir tork sensörü yerine sadece basit bir hareket sensörü kullanılır. Böylece motor sadece yarım krank dönüşünden sonra başlar. Destek seviyeleri, motor gücünü değil, yalnızca maksimum hızı düzenler. Maksimum 25 km/s'de yerleşir. Arka tekerlekten hafif bir klack boşta duyulabilir.
Güç iletimi, kapılardan düşük bakım gerektiren bir karbon kayışı ile gerçekleşir. Keskin devre yapmaz. Çeviri iyi seçilmiştir – başlangıç pürüzsüzdür ve 25 km/s'lik kadans orta derecede. Hidrolik tektrro disk frenleri iyi paketi ve bizimle ayarlandı. Ama bu değişebilir.
Pil
252-WH pil çerçeveye sıkıca entegre edilir ve yalnızca aletlerle kaldırılabilir. Keskin vaatler 80 km'ye kadar – optimum koşullar altında. Gerçekçi, tam motor desteği, durdurma ve hareket trafiği ve 80 kg yükü ile 25 km ila 30 km'dir. Bundan sonra, Milano'nun motor yardımı olmadan sürmek hala kolaydır. Pil iki ila üç saat içinde yüklenir.
Fiyat
Keskin Milano başlangıçta 2500 Euro'ya mal oldu. Fiyat karşılaştırmasına göre, şu anda 1900 Euro'dan itibaren mevcuttur.
Çözüm
Keskin Milano, akıllı özelliklerle puan alan şık retro tarzı bir e-bisiklettir. Sökme çerçevesi, alan sağlayan depolama ve esnek taşıma sağlar. Karbon kayışı, hidrolik disk frenleri ve düşük ağırlık gibi yüksek kaliteli bileşenler Milano için konuşur.
Bununla birlikte, çerçevenin sökülmesi karmaşıktır ve aralık oldukça düşüktür. Bir devre ve sönüm de eksik. Buna ek olarak, sadece basit aydınlatma var, tork sensörü yok ve bizim durumumuzda koltuk direği, e-bisikletin üzerinden düştükten sonra artık onu hareket ettiremeyeceğimiz çerçevede o kadar şiddetli bir şekilde sıkıştı.