Akıllı ev kullanıcıları, cihazlarınızı uygulama aracılığıyla ücretsiz olarak açıp kapatabilmeye alışkındır. Üreticiler genellikle donanım satın alımına ücretsiz bir ek olarak temel işlevlere akıllı telefon erişimini paketler. Tado daha önce başarısız bir pazarlama testi iş uygulamasına koyarsa bu gelenek değişebilir. Görünüşe göre, müşterilerin radyatörler, klima üniteleri ve ısı pompaları için akıllı kontroller sağlayıcısı her ay temel uygulama işlemi için bir euro hesaplamayı düşünüyor.
Reklamcılık
Yüksek işletme maliyetleri nedeniyle ödeme aboneliği?
Tado Topluluk Forumu'nda bir müşteri, Tado Online mağazasındaki bir bilgi penceresinin abonelik maliyetlerine işaret ettiğini bildirdi. Buna göre Tado, 1 Mayıs 2025'ten itibaren TADO uygulamasına erişim için hane başına bir kiloluk sterlin ücretini almak istedi. Hollanda'da bulunan bir Reddit kullanıcısı, buna karşılık gelen bir “temel sunulduğu bir akıllı telefon ekran görüntüsü yayınladı. “Ayda bir euro için abonelik. Bir ödeme modelinde yapılan değişiklik 19 Şubat 2025'ten itibaren uygulanmalıdır.
Yeni ücretin nedeni olarak Tado, şirketin her iki bilgi penceresinde artan maliyetlerini belirtti. İngiltere'den gelen yazıda, üretici, Apple Home, Google Home ve Amazon Alexa'nın uygulamaları aracılığıyla termostatların işletilmesinin ücretsiz kalacağına dikkat çekti, bu nedenle çalışma maliyetleri olmadan çalışmanın mümkün olacağına dikkat çekti. Ama bu zayıf bir teselli olurdu. Çünkü belirtilen ek hizmetlerle, sıcaklık sadece manuel olarak değiştirilebilir ve küçük ölçekli if-then kuralları ile otomatikleştirilebilir. Tado uygulaması gibi bir ısıtma aşaması düzenleyicisi sunmuyorlar.
Tado'ya göre, sadece bir test
Ancak görünüşe göre Tado ciddi değil: Tado'dan bir forum yöneticisi, İngiltere'den bilgi penceresi için gönderiyi yanıtladı ve üreticinin araştırılan müşterilerin davranışlarıyla ilgili düzenli pazarlama testlerinden biri olduğunu vurguladı. Bilgi penceresinin duyurulması sonuçsuz kaldı ve abonelik yoktu. Test çalışmasına katılan herkes, ek ücret alınmadan TADO uygulamasına sınırsız erişim sağlayacaktı.
Bununla birlikte, birçok TADO müşterisi bu test çalışmasından endişeleniyor. Güvenli bir şekilde planlayabileceğiniz akıllı teknolojinin maliyetlerini sorguluyorlar. Bir açıklama talebi ile Haberler, Münih'teki Tado merkezine döndü. Bir cevap beklemede.
Temel uygulamalar için para istemek endüstri çapında bir yenilik olacaktır. Tado zaten belirli otomatik ekstralar için isteğe bağlı ücret talep eden çok az akıllı ev şirketinden biridir. Tado, otomatik yardımcı işlev için ayda 3,99 avro veya yılda 29,99 avro talep ediyor. Bir pencere havalandırmaya açıkken veya evi terk etmişken ısıtmayı azaltır. Otomatik Assist rezervasyonu yapmazsanız, sadece bir push mesajı, uygulamayı kullanarak sıcaklığı düşürmenizi hatırlatır. Pratik olarak diğer tüm termostat sağlayıcılarla, bu otomatikler de ücretsizdir.
(Dahe)
Reklamcılık
Yüksek işletme maliyetleri nedeniyle ödeme aboneliği?
Tado Topluluk Forumu'nda bir müşteri, Tado Online mağazasındaki bir bilgi penceresinin abonelik maliyetlerine işaret ettiğini bildirdi. Buna göre Tado, 1 Mayıs 2025'ten itibaren TADO uygulamasına erişim için hane başına bir kiloluk sterlin ücretini almak istedi. Hollanda'da bulunan bir Reddit kullanıcısı, buna karşılık gelen bir “temel sunulduğu bir akıllı telefon ekran görüntüsü yayınladı. “Ayda bir euro için abonelik. Bir ödeme modelinde yapılan değişiklik 19 Şubat 2025'ten itibaren uygulanmalıdır.
Yeni ücretin nedeni olarak Tado, şirketin her iki bilgi penceresinde artan maliyetlerini belirtti. İngiltere'den gelen yazıda, üretici, Apple Home, Google Home ve Amazon Alexa'nın uygulamaları aracılığıyla termostatların işletilmesinin ücretsiz kalacağına dikkat çekti, bu nedenle çalışma maliyetleri olmadan çalışmanın mümkün olacağına dikkat çekti. Ama bu zayıf bir teselli olurdu. Çünkü belirtilen ek hizmetlerle, sıcaklık sadece manuel olarak değiştirilebilir ve küçük ölçekli if-then kuralları ile otomatikleştirilebilir. Tado uygulaması gibi bir ısıtma aşaması düzenleyicisi sunmuyorlar.
Tado'ya göre, sadece bir test
Ancak görünüşe göre Tado ciddi değil: Tado'dan bir forum yöneticisi, İngiltere'den bilgi penceresi için gönderiyi yanıtladı ve üreticinin araştırılan müşterilerin davranışlarıyla ilgili düzenli pazarlama testlerinden biri olduğunu vurguladı. Bilgi penceresinin duyurulması sonuçsuz kaldı ve abonelik yoktu. Test çalışmasına katılan herkes, ek ücret alınmadan TADO uygulamasına sınırsız erişim sağlayacaktı.
Bununla birlikte, birçok TADO müşterisi bu test çalışmasından endişeleniyor. Güvenli bir şekilde planlayabileceğiniz akıllı teknolojinin maliyetlerini sorguluyorlar. Bir açıklama talebi ile Haberler, Münih'teki Tado merkezine döndü. Bir cevap beklemede.
Temel uygulamalar için para istemek endüstri çapında bir yenilik olacaktır. Tado zaten belirli otomatik ekstralar için isteğe bağlı ücret talep eden çok az akıllı ev şirketinden biridir. Tado, otomatik yardımcı işlev için ayda 3,99 avro veya yılda 29,99 avro talep ediyor. Bir pencere havalandırmaya açıkken veya evi terk etmişken ısıtmayı azaltır. Otomatik Assist rezervasyonu yapmazsanız, sadece bir push mesajı, uygulamayı kullanarak sıcaklığı düşürmenizi hatırlatır. Pratik olarak diğer tüm termostat sağlayıcılarla, bu otomatikler de ücretsizdir.
(Dahe)