Niu Kqi3 Max (test raporu) veya Niu Kqi3 Sport (test raporu) gibi öncüllerinin aksine, Niu KQi 300X'e bir dönüş sinyali, daha büyük bir batarya, geliştirilmiş süspansiyon, daha güçlü bir motor ve çok daha fazlasını veriyor. Bu test raporunda Alman yol onayına sahip 300X'e daha yakından baktık.
Önemli Noktalar
KQi 300X doğrudan Niu'dan satın alınabilir 799 avroAlıcılar fiyatına göre birçok özelliğe sahip, yüksek kaliteli bir e-scooter elde ediyor.
Yapı, görünüm ve işçilik
Niu KQi 300X'in yapısı son derece basittir. Sadece gidonların dört vidayla monte edilmesi gerekir. Lastik basıncını kontrol ettikten ve vidaları sıktıktan sonra, ilk sürüşün önünde neredeyse hiçbir engel kalmaz. Başlamadan önce, Niu alıcının e-scooter'ı Niu uygulamasına bağlamasını ister. Bunun için kayıt yaptırmak gerekir.
Görsel olarak, KQi 300X oldukça göze çarpmayan görünüyor. Baskın renkler gri ve siyah. Sadece birkaç kırmızı unsur, oldukça basit tasarımı biraz aydınlatıyor. Elektrikli scooter ön tarafta dar ve narin görünüyor, arkaya doğru daha da büyük hale geliyor. Gidonda birçok kablo var, ancak Niu bunları ön farın arkasına ustaca gizliyor.
Niu KQi 300X'in işçiliği sağlam bir ilk izlenim bırakıyor. Maksimum sürücü ağırlığı 120 kg, bu da çoğu insan için yeterli olmalı. E-scooter, su girişine karşı IP55 sertifikalıdır. Bu, her açıdan gelen toza ve su jetlerine karşı korunduğu anlamına gelir. Sadece arka çamurluk üzerine bastığınızda biraz sallanıyor. Bu nedenle üzerine çok fazla ağırlık vermemelisiniz. Ancak Niu, bu sorunu seleflerine kıyasla iyileştirdiklerini yazıyor.
KQi 300X oldukça büyük bir e-scooter. Gidonlar 54,4 cm uzunluğunda ve 123 cm yüksekliğinde. Katlandığında yükseklik 54,2 cm'ye düşüyor. Ayak tahtası 55 cm uzunluğunda ve 17 cm genişliğinde cömertçe boyutlandırılmış. E-scooter'ın toplam uzunluğu 117,4 cm. Yerden ayak tahtasına olan mesafe 7,6 cm.
Katlamadan bahsetmişken: Niu KQi 300X'in katlama mekanizması mükemmel çalışıyor. Emniyet kolu kullanımı kolay ve güvenilir bir şekilde yerine kilitleniyor. Katlanmış gidon, arka çamurluktaki bir halka ile tutuluyor. Bu bağlantı güvenilir bir şekilde tutunuyor ve yine de kolayca tekrar serbest bırakılabiliyor. Bu şekilde katlandığında, e-scooter trene kolayca yerleştirilebilir, ancak 22,1 kg ağırlığıyla uzun mesafeler taşımak için oldukça ağırdır.
NIU KQi 300X Resimleri
Şablon – Fotoğraf galerisi
Gidona ve Ekrana
Niu KQi 300X'in geniş gidonlarındaki göstergeler hemen fark ediliyor. Fritz koşu tahtasının (test raporu) aksine, ışıklar sadece gidonun ön tarafında. Göstergeler parlak ve etkinleştirildiğinde bip sesi çıkarıyor, böylece döndükten sonra tekrar kapatmayı unutmuyorsunuz – pratik. Göstergeleri çalıştırmak için kullanılan iki düğme gidonun sağ tarafında. Tehlike uyarı ışıklarını etkinleştirmek için de kullanılabilirler. Gaz kelebeği halkası da sağ tarafta. Bu, Niu'nun her zamanki başparmak tutuşundan vazgeçtiği anlamına geliyor. Halkayı hareket ettirmek hoş bir şekilde kolay olduğundan, uzun yolculuklarda başparmak ağrısını önlemek için iyi bir alternatif. Zil, gidonun soluna takılmış.
Renkli ekran gidonun ortasında, açma ve kapama düğmesi ise altında. Ekran doğrudan güneş ışığında yansıtıcıdır, ancak yine de okunabilir. Ondalık basamaklar olmadan hızı ve çubuklar halinde pil kapasitesini gösterir. Uygulama daha fazla bilgi sağlar. Örneğin, burada e-scooter'ı kilitleyebilirsiniz. Bu, motor frenini etkinleştirir. Birisi e-scooter'ı hareket ettirirse, bir alarm sesi duyulur ve yanıp sönen ışık yanar. Ancak hırsızlar yine de KQi 300X'i kolayca götürebilirler. Bu nedenle iyi bir kilit kullanmanızı öneririz, bununla ilgili daha fazla bilgi için E-bisikletler ve e-scooter'lar için bisiklet kilidi: Akıllı, uygulama, alarm ve GPS ile kılavuzuna bakın.
İstatistikler uygulamada da görüntülenebilir – sürüşten önce “Niu Link Ride”ı etkinleştirirseniz. Ancak, bu yalnızca uygulama açıkken çalışır. Bunun için gidona bir cep telefonu tutucusu pratiktir. En İyi 10 listesinde bunun için hangilerinin uygun olduğunu gösteriyoruz: En iyi cep telefonu tutucusu – gidona güvenli bir şekilde akıllı telefon.
Ayrıca, uygulama diğer şeylerin yanı sıra, geri kazanımın ne kadar güçlü olması gerektiğini ayarlamanıza olanak tanır. Deneyimlerimize göre, en keyifli sürüş deneyimini sağladığı için özelliği tamamen kapattık. Dinamik modda, Niu sürücünün uygulamada maksimum 38 km/s hız ayarlamasına izin verir. Neyse ki, bunun gerçek azami hız üzerinde hiçbir etkisi yoktur, çünkü aksi takdirde e-scooter yol onayını kaybeder.
Niu KQi 300X'in ön ışığı parlaktır ve yüksekliği ayarlanabilir. Arka ışık da diğer yol kullanıcıları tarafından görülebilecek kadar parlaktır. Ayrıca fren yapıldığında da yanar.
NIU KQi 300X Ekran Görüntüleri
Şablon – Fotoğraf galerisi
Sürmek
Geniş ve uzun ayak tahtası sürüş sırasında olumlu bir etkiye sahiptir. Daha iyi kavrama sağlayan kauçukla kaplanmıştır. Düşük ağırlık merkezi de iyi sürüş deneyimine katkıda bulunur. Ön süspansiyon 45 milimetrelik bir vuruşa sahiptir ve gidonun sallanmasını önleyecek kadar sıkı ayarlanmıştır, ancak yine de birçok şoku düzgün bir şekilde filtreler. Niu, kullanımı daha da iyileştirmek için kendi kendini onaran bir kaplamaya sahip 2,5 inç genişliğinde tubeless 10,5 inç lastikler kullanır. İçerisindeki yapışkan bir sıvı sayesinde, küçük hasarların otomatik olarak kapatılması gerekir. Düzenli olarak asfalt olmayan yollarda seyahat eden herkes yine de en iyi 7: En iyi arazi e-scooter'ları listesinden bir e-scooter seçmelidir.
Arka tekerlekteki 500 watt'lık motor, 1000 watt'lık maksimum güç sağlıyor. Bu, yol kullanımı için onaylanmış bir elektrikli scooter için çok büyük bir miktar. Testlerimizde nadiren daha güçlü motorlarla karşılaştık. Hız göstergesine göre, e-scooter 22 km/s hızla gidiyor. GPS uygulaması 21 km/s'yi doğruluyor. Oldukça yüksek ama yine de yasal bir azami hız.
Her iki tekerlekteki mekanik disk frenleri gerçekten çok beğendik. Bunlar sıkıca tutunuyor ve sert fren yapıldığında bile e-scooter'ı hızlı bir şekilde durduruyor. Yine de kontrolleri kolay ve çok sert tepki vermiyorlar.
Pil paketi
Niu, KQi 300X'i 608 watt-saatlik bir batarya ile donatıyor. Bu fiyat aralığı için çok fazla. Üretici maksimum 60 kilometrelik bir menzil belirtiyor. Ancak, bu değer yalnızca kesinlikle ideal koşullar altında, yani düz arazide ılıman havalarda çok fazla dur-kalk yapmadan rahatça seyahat eden hafif bir sürücüyle elde ediliyor. Bizim durumumuzda, 85 kilogramlık bir sürücü ağırlığıyla, çoğunlukla engebeli arazide ve birçok yaklaşımda yaklaşık 35 kilometre başardık. Her zaman maksimum hızı kullandık. Daha fazla menzile ihtiyacınız varsa, en iyi 10'umuza bir göz atmanızı öneririz: En büyük bataryaya sahip e-scooter'lar – en ucuzu en iyi menzile sahiptir.
Şarj portu ayaklığın ön kısmında yer alır. Kolayca erişilebilir ve su girişine karşı korumalıdır. Birlikte verilen güç adaptörüyle tam şarj yaklaşık altı saat sürer.
Fiyat
Niu KQi 300X'in maliyeti 799 avroÜretici bunu doğrudan kendi web sitesinde satıyor. Burada fiyat karşılaştırmasında Niu'nun en popüler e-scooter'larını gösteriyoruz.
Çözüm
Niu KQi 300X gerçekten iyi bir e-scooter. Kolayca erişilebilen ve çok parlak göstergeyi trafikte güvenlik için gerçek bir varlık olarak görüyoruz. Daha önce bu kadar güçlü bir motor görmemiştik. Büyük pil yeterli menzili garanti ediyor, frenler güvenilir bir şekilde çalışıyor ve uygulama birçok pratik işlev sunuyor. Yüksek toplam ağırlık ve kendi kendini onaran, tubeless lastikler de hoş. Sadece hafifçe sallanan arka çamurluk, genel olarak mükemmel olan izlenimi biraz bozuyor.
Önemli Noktalar
- 1000 watt tepe gücüne sahip çok güçlü motor
- kolay erişilebilir ve parlak gösterge
- büyük 608 Wh pil
- mükemmel işlenmiş
- iyi sürüş davranışı için düşük ağırlık merkezi
- iç lastiksiz, kendi kendini onaran 10,5 inç lastikler
- Birçok fonksiyona sahip pratik uygulama bağlantısı
- 45 mm ön süspansiyon
- ön ve arkada mekanik disk frenler
KQi 300X doğrudan Niu'dan satın alınabilir 799 avroAlıcılar fiyatına göre birçok özelliğe sahip, yüksek kaliteli bir e-scooter elde ediyor.
Yapı, görünüm ve işçilik
Niu KQi 300X'in yapısı son derece basittir. Sadece gidonların dört vidayla monte edilmesi gerekir. Lastik basıncını kontrol ettikten ve vidaları sıktıktan sonra, ilk sürüşün önünde neredeyse hiçbir engel kalmaz. Başlamadan önce, Niu alıcının e-scooter'ı Niu uygulamasına bağlamasını ister. Bunun için kayıt yaptırmak gerekir.
Görsel olarak, KQi 300X oldukça göze çarpmayan görünüyor. Baskın renkler gri ve siyah. Sadece birkaç kırmızı unsur, oldukça basit tasarımı biraz aydınlatıyor. Elektrikli scooter ön tarafta dar ve narin görünüyor, arkaya doğru daha da büyük hale geliyor. Gidonda birçok kablo var, ancak Niu bunları ön farın arkasına ustaca gizliyor.
Niu KQi 300X'in işçiliği sağlam bir ilk izlenim bırakıyor. Maksimum sürücü ağırlığı 120 kg, bu da çoğu insan için yeterli olmalı. E-scooter, su girişine karşı IP55 sertifikalıdır. Bu, her açıdan gelen toza ve su jetlerine karşı korunduğu anlamına gelir. Sadece arka çamurluk üzerine bastığınızda biraz sallanıyor. Bu nedenle üzerine çok fazla ağırlık vermemelisiniz. Ancak Niu, bu sorunu seleflerine kıyasla iyileştirdiklerini yazıyor.
KQi 300X oldukça büyük bir e-scooter. Gidonlar 54,4 cm uzunluğunda ve 123 cm yüksekliğinde. Katlandığında yükseklik 54,2 cm'ye düşüyor. Ayak tahtası 55 cm uzunluğunda ve 17 cm genişliğinde cömertçe boyutlandırılmış. E-scooter'ın toplam uzunluğu 117,4 cm. Yerden ayak tahtasına olan mesafe 7,6 cm.
Katlamadan bahsetmişken: Niu KQi 300X'in katlama mekanizması mükemmel çalışıyor. Emniyet kolu kullanımı kolay ve güvenilir bir şekilde yerine kilitleniyor. Katlanmış gidon, arka çamurluktaki bir halka ile tutuluyor. Bu bağlantı güvenilir bir şekilde tutunuyor ve yine de kolayca tekrar serbest bırakılabiliyor. Bu şekilde katlandığında, e-scooter trene kolayca yerleştirilebilir, ancak 22,1 kg ağırlığıyla uzun mesafeler taşımak için oldukça ağırdır.
NIU KQi 300X Resimleri
Şablon – Fotoğraf galerisi
Gidona ve Ekrana
Niu KQi 300X'in geniş gidonlarındaki göstergeler hemen fark ediliyor. Fritz koşu tahtasının (test raporu) aksine, ışıklar sadece gidonun ön tarafında. Göstergeler parlak ve etkinleştirildiğinde bip sesi çıkarıyor, böylece döndükten sonra tekrar kapatmayı unutmuyorsunuz – pratik. Göstergeleri çalıştırmak için kullanılan iki düğme gidonun sağ tarafında. Tehlike uyarı ışıklarını etkinleştirmek için de kullanılabilirler. Gaz kelebeği halkası da sağ tarafta. Bu, Niu'nun her zamanki başparmak tutuşundan vazgeçtiği anlamına geliyor. Halkayı hareket ettirmek hoş bir şekilde kolay olduğundan, uzun yolculuklarda başparmak ağrısını önlemek için iyi bir alternatif. Zil, gidonun soluna takılmış.
Renkli ekran gidonun ortasında, açma ve kapama düğmesi ise altında. Ekran doğrudan güneş ışığında yansıtıcıdır, ancak yine de okunabilir. Ondalık basamaklar olmadan hızı ve çubuklar halinde pil kapasitesini gösterir. Uygulama daha fazla bilgi sağlar. Örneğin, burada e-scooter'ı kilitleyebilirsiniz. Bu, motor frenini etkinleştirir. Birisi e-scooter'ı hareket ettirirse, bir alarm sesi duyulur ve yanıp sönen ışık yanar. Ancak hırsızlar yine de KQi 300X'i kolayca götürebilirler. Bu nedenle iyi bir kilit kullanmanızı öneririz, bununla ilgili daha fazla bilgi için E-bisikletler ve e-scooter'lar için bisiklet kilidi: Akıllı, uygulama, alarm ve GPS ile kılavuzuna bakın.
İstatistikler uygulamada da görüntülenebilir – sürüşten önce “Niu Link Ride”ı etkinleştirirseniz. Ancak, bu yalnızca uygulama açıkken çalışır. Bunun için gidona bir cep telefonu tutucusu pratiktir. En İyi 10 listesinde bunun için hangilerinin uygun olduğunu gösteriyoruz: En iyi cep telefonu tutucusu – gidona güvenli bir şekilde akıllı telefon.
Ayrıca, uygulama diğer şeylerin yanı sıra, geri kazanımın ne kadar güçlü olması gerektiğini ayarlamanıza olanak tanır. Deneyimlerimize göre, en keyifli sürüş deneyimini sağladığı için özelliği tamamen kapattık. Dinamik modda, Niu sürücünün uygulamada maksimum 38 km/s hız ayarlamasına izin verir. Neyse ki, bunun gerçek azami hız üzerinde hiçbir etkisi yoktur, çünkü aksi takdirde e-scooter yol onayını kaybeder.
Niu KQi 300X'in ön ışığı parlaktır ve yüksekliği ayarlanabilir. Arka ışık da diğer yol kullanıcıları tarafından görülebilecek kadar parlaktır. Ayrıca fren yapıldığında da yanar.
NIU KQi 300X Ekran Görüntüleri
Şablon – Fotoğraf galerisi
Sürmek
Geniş ve uzun ayak tahtası sürüş sırasında olumlu bir etkiye sahiptir. Daha iyi kavrama sağlayan kauçukla kaplanmıştır. Düşük ağırlık merkezi de iyi sürüş deneyimine katkıda bulunur. Ön süspansiyon 45 milimetrelik bir vuruşa sahiptir ve gidonun sallanmasını önleyecek kadar sıkı ayarlanmıştır, ancak yine de birçok şoku düzgün bir şekilde filtreler. Niu, kullanımı daha da iyileştirmek için kendi kendini onaran bir kaplamaya sahip 2,5 inç genişliğinde tubeless 10,5 inç lastikler kullanır. İçerisindeki yapışkan bir sıvı sayesinde, küçük hasarların otomatik olarak kapatılması gerekir. Düzenli olarak asfalt olmayan yollarda seyahat eden herkes yine de en iyi 7: En iyi arazi e-scooter'ları listesinden bir e-scooter seçmelidir.
Arka tekerlekteki 500 watt'lık motor, 1000 watt'lık maksimum güç sağlıyor. Bu, yol kullanımı için onaylanmış bir elektrikli scooter için çok büyük bir miktar. Testlerimizde nadiren daha güçlü motorlarla karşılaştık. Hız göstergesine göre, e-scooter 22 km/s hızla gidiyor. GPS uygulaması 21 km/s'yi doğruluyor. Oldukça yüksek ama yine de yasal bir azami hız.
Her iki tekerlekteki mekanik disk frenleri gerçekten çok beğendik. Bunlar sıkıca tutunuyor ve sert fren yapıldığında bile e-scooter'ı hızlı bir şekilde durduruyor. Yine de kontrolleri kolay ve çok sert tepki vermiyorlar.
Pil paketi
Niu, KQi 300X'i 608 watt-saatlik bir batarya ile donatıyor. Bu fiyat aralığı için çok fazla. Üretici maksimum 60 kilometrelik bir menzil belirtiyor. Ancak, bu değer yalnızca kesinlikle ideal koşullar altında, yani düz arazide ılıman havalarda çok fazla dur-kalk yapmadan rahatça seyahat eden hafif bir sürücüyle elde ediliyor. Bizim durumumuzda, 85 kilogramlık bir sürücü ağırlığıyla, çoğunlukla engebeli arazide ve birçok yaklaşımda yaklaşık 35 kilometre başardık. Her zaman maksimum hızı kullandık. Daha fazla menzile ihtiyacınız varsa, en iyi 10'umuza bir göz atmanızı öneririz: En büyük bataryaya sahip e-scooter'lar – en ucuzu en iyi menzile sahiptir.
Şarj portu ayaklığın ön kısmında yer alır. Kolayca erişilebilir ve su girişine karşı korumalıdır. Birlikte verilen güç adaptörüyle tam şarj yaklaşık altı saat sürer.
Fiyat
Niu KQi 300X'in maliyeti 799 avroÜretici bunu doğrudan kendi web sitesinde satıyor. Burada fiyat karşılaştırmasında Niu'nun en popüler e-scooter'larını gösteriyoruz.
Çözüm
Niu KQi 300X gerçekten iyi bir e-scooter. Kolayca erişilebilen ve çok parlak göstergeyi trafikte güvenlik için gerçek bir varlık olarak görüyoruz. Daha önce bu kadar güçlü bir motor görmemiştik. Büyük pil yeterli menzili garanti ediyor, frenler güvenilir bir şekilde çalışıyor ve uygulama birçok pratik işlev sunuyor. Yüksek toplam ağırlık ve kendi kendini onaran, tubeless lastikler de hoş. Sadece hafifçe sallanan arka çamurluk, genel olarak mükemmel olan izlenimi biraz bozuyor.