Magmove CEH55M testte: 1300 Euro’ya ortadan motorlu gerçekten iyi bir e-şehir bisikleti

sıcakkafa

Yeni Üye
Bir e-bisiklet, şehirde dolaşmanın denenmiş ve test edilmiş bir yoludur. İster ofiste işten sonra daha fazla egzersiz yapmak isteyin, ister kendinizi aşırı kalabalık toplu taşıma araçlarından veya trafik sıkışıklığından kurtarmak isteyin, pedelec’e geçmek için iyi nedenler var. Elektrik desteği sayesinde sürüş, geleneksel bir bisiklet kadar yorucu değil. E-scooter’lar (en iyilerin listesi) çok az çabayla aşılabilir.




Magmove CEH55M, orta motorlu e-bisikletler arasında gerçek bir pazarlık. Şu anda kupon kodu ile maliyeti P6IATL46 de inek maksi şu anda sadece 1292 avro normal 1500 Euro yerine. Elektrikli bisikleti test ettik ve ona çarpmanız gerekip gerekmediğini gösterdik.
























inşaat ve işleme










Çinli tedarikçilerden alıştığımız gibi, e-bisiklet yazı işleri ofisine kısmen monte edilmiş ve bir kutu içinde paketlenmiş olarak geliyor. Almanca olarak gerekli araçlar ve ayrıntılı talimatlar dahildir. 45 dakikada kendiniz kurabilirsiniz. Tüm vidaları sıkmanızı ve lastiklere yeterli hava basıncı (3 ila 4,5 bar) sağlamanızı şiddetle tavsiye ederiz. Bunun için doğru ekipmanı ilk 5’te gösteriyoruz: Bisikletler ve arabalar için akülü en iyi elektrikli hava pompaları.




Magmove CEH55M gerçekten şık görünüyor ve yüksek kaliteli bir kaplamaya sahip. Mat siyah kaplama, iki tekerlekli araca havalı ve ciddi bir görünüm verir. Merhemdeki tek sinek, çerçeveyle tam olarak aynı hizada olmayan ve alışılmadık derecede büyük boşluklara sahip olan pildir. Ayrıca, sürüş sırasında her şey biraz sallanıyor. Ama geri kalanı mükemmel görünüyor. Ön ışıktan ve ekrandan gelen kablolar ana çerçeveden geçer ve yolda değildir. Sadece ön ışık için fişleri düzgün bir şekilde yeniden takmamız gerekti ki yansınlar.




Çerçeve trapezdir. Aşağıdaki kalın ana çubuk, daha ince bir çubukla güçlendirilmiştir. Yani adım adım değil. Direksiyon simidi, şehir bisikletleri için tipik bir şekil olan yandan hafif kavislidir. Ahşap tahtası ile bagaj rafı çok şık görünüyor. Ne yazık ki, orada bir kelepçe eksik, bu yüzden bagajı takmak için bir bağlama kayışı almanız gerekiyor. İzin verilen toplam ağırlık 150 kilogramdır. Bisikletin kendisi pille birlikte yaklaşık 27 kilogram ağırlığındadır, bu nedenle yaklaşık 123 kilograma kadar olan kişiler için onaylanmıştır.
























Gidon ve Işık










Kavisli gidon, sürücüye yakın oturur ve gevşek direksiyon başlığı açısıyla ellerde iyi hissettirir. İstikrarlı bir yön stabilitesi sağlar ve sallanmaz. Kollar, yüksek düzeyde sürüş konforu sağlayan avuç içlerine rahatça yerleşir. LC ekranı gidonun solunda, zil ve vites kolu sağdadır ve her zaman kolayca erişilebilir. Ekranın güneş ışığında bile okunması kolaydır. Mevcut hız ve kat edilen mesafeye ek olarak, ekranda maksimum ve ortalama hız hakkında da bilgi verilir.















E-bisikleti etkinleştirmek için orta düğmeye biraz daha uzun basın. Mevcut beş destek seviyesinden birini seçmek için artı ve eksi düğmelerini kullanın. Artı düğmesi birkaç saniye basılı tutularak ön ışık açılır – bu, bir simge olmaması nedeniyle ilk bakışta açık değildir. Ön ışık yeterince parlak bir şekilde parlıyor. Tekerlek döner dönmez arka lamba otomatik olarak yanar.
























ergonomi










Üst boru nedeniyle, küçük insanlar için giriş, basamaklı geçişe göre daha az rahattır. Üretici, bisikletin 195 santimetreye kadar olan kişiler için uygun olduğunu belirtiyor. 185 cm boyundayken denedik ve e-bisikletle iyi anlaştık. Sele direği hızlı bir serbest bırakma ile ayarlanabilir. Gidonun eğim açısı ayarlanamaz. Sonuç olarak, uzun boylu bir kişi bile Magmove CEH55M’ye iyi oturur.
























sürüş davranışı










Ortadan motorlu bir motorun avantajlarını hemen öğrenirsiniz. Pedal çevirmeye başladıktan hemen sonra elektrik desteği devreye girerek yerden hızla kalkmanıza yardımcı olur. Bu, özellikle hafif yokuşlarda çok hoş bir yardım. Destek 90 derecelik bir dönüşten başlar. İlk kez pedal çevirmeye başladıktan hemen sonra, orta motor artık sizi itmediğinde, yalnızca pedal çevirmeyi bıraktığınızda hafif bir tekleme fark edersiniz.




Magmove CEH55M – fotoğraf galerisi


Magmove Ceh55m – fotoğraf galerisi






28 inç tekerlekli Magmove CEH55M’nin sürüş davranışı birinci sınıftır, sanki raylar üzerindeymiş gibi süzülürsünüz, elektrik motoru her zaman hızlı ve doğrudan iter. Bu, bisiklet sürmeyi gerçekten çok eğlenceli hale getirir. Bu kesinlikle onu test ettiğimiz en iyi kullanıma sahip motosikletlerden biri yapıyor. Disk frenler iyi kavrar ve bisikleti erken durdurur.
























motor ve akü










Merkezi motor Bafang’dan gelir, yasal olarak izin verilen 250 watt’ı sağlar ve 65 Newton metreye kadar güçlü bir şekilde iter. Şanzıman, Shimano’dan 8 vitesli bir vites değişimini kontrol eder. Bu pek ideal bir şekilde ayarlanmış gibi görünmüyor, bu nedenle en kolay vites her zaman hemen devreye girmiyor. Ayrıca ortadaki dişli, duyulabilir bir gıcırtıya neden olur. Şüpheniz varsa, ince ayar için bir bisiklet atölyesini ziyaret etmelisiniz.




Elektrik desteği beş aşamada seçilebilir. Birinci seviyede, motor gücün yaklaşık yüzde 25’ini kullanır, beşinci seviyede ise saatte 25 kilometre hıza ulaşılana kadar yüzde 100’dür. Sadece en yüksek desteği seçtik.















Pil cömert bir 450 watt saat sunuyor. Üretici, 60 ila 100 kilometrelik menzil konusunda oldukça iyimser. Pilin ne kadar dayanacağı, eğim, hava durumu veya sürücünün ağırlığı gibi birçok faktöre bağlıdır. 85 kiloluk bir insan için şehirde yaklaşık 50 kilometreyi gerçekçi buluyoruz.
























Fiyat










Normalde Magmove CEH55M’nin fiyatı yaklaşık 1500 Euro’dur. TechStage okuyucuları e-bisiklete kupon koduyla sahip olur P6IATL46 de inek maksi şu anda sadece 1292 avro. Bu gerçek bir pazarlık. Bu teklif stoklarla bitene kadar geçerlidir.
























Çözüm










Magmove CEH55M, tavsiye etmekte tereddüt etmeyeceğimiz mükemmel bir şehir e-bisikletidir. Merkezi motor anında ve güçlü itme sağlar. Sürüş konforu yüksek, adeta raylarda gidiyormuş gibi. Ayrıca şu an fiyatı çok iyi. Sadece şasi ile akü arasındaki boşluklar ve tam olarak optimum şekilde ayarlanmamış vitesler, aksi takdirde harika olan sürüş deneyimini bozar.