İlgilenen kullanıcılar artık iOS 18.4 & Co: Apple'ın daha büyük yeniliklerini test edebilir: Apple, Salı gecesi indirmek için iOS 18.4, iPados 18.4 ve MacOS 15.4 Sequoia'nın ilk halka açık beta sürümünü yayınladı. Bu güncellemelerin bir kısmı, Almanca da dahil olmak üzere bu işletim sistemi sürümlerinde ilk kez çalışan Apple Intelligence. Ayrıca, AI sistemi genellikle AB'de mevcuttur. Diğer büyük yenilik, üreticinin Almanya'ya ve ilk kez üç cihaz kategorisinde de getirdiği Apple Mail'in yeniden tasarlanmasıdır.
Reklamcılık
Kategorilere göre sıralanan yeni Apple Mail
Merkezi inovasyon, e -postaların otomatik olarak sıralandığı kategorilerdir. Bunlar arasında “İşlemler”, “Haberler” ve “Reklamcılık” yer alır. Gelen kutusu yalnızca “önemli” göstermeli ve böylece daha hızlı bir genel bakış sağlamalıdır. Ancak, diğer kategorilerden “önemli” e -postalar da kritik olarak sınıflandırılmıştır. İOS 18.2'den beri, işletim sistemi veya uygulama İngilizce olarak ayarlanmışsa, ancak İngilizce eserleri dışındaki dillerde e-postalarla sıralanıyorsa, yeni Apple Mail iPhone'da zaten kullanılmıştır.
Alman da dahil olmak üzere genişletilmiş bir dil desteği için test çalışması da yeni betalarla başlıyor. Apple Automatic tarafından yanlış sıralanan e -postalar, kullanıcı tarafından başka bir kategoriye manuel olarak atanabilir.
Alman için kategoriler ve destek ile iOS 18.4'teki yeni Apple Mail.
Apple Mail, test uzmanlarının rapor ettiği gibi, “haberler” ve “reklam” arasında düzgün bir şekilde ayrım yapmak için iOS 18.4'ün ilk beta'sında bazen sorunlar yaşadı. Abone olan bültenler bu nedenle kendilerini “reklamcılıkta” bulabilir – Gmail'in hala yapmayı sevdiği bir hata, ancak bu kategoriler uzun yıllardır var.
Apple Intelligence, e-posta özetine katkıda bulunmak için yeni posta uygulamasını kullanır ve önemli e-postaları önceliğe göre sıralamayı amaçlamaktadır.
Şirket logolarıyla “markalı postalar”
Kategoriler varsayılan olarak aktiftir ve Apple Mail'e alışkın olan ve yıllarca büyük ölçüde sabit olan bazı kullanıcıları korkutması muhtemeldir. En azından Apple farkında görünüyor: Sadece “tüm e-postaları” gösteren kendi kategorisi yok, aynı zamanda eski, tanıdık liste ekranına herhangi bir zamanda geri döndürülebilir.
Kategoriler içinde Apple Mail, bir gönderenin tüm e -postalarını bir araya getirir. Buna ek olarak, simgeler daha belirgin bir rol oynar: daha fazla şirket logoları, bireysel gönderenlerin iletişim fotoğraflarına katılmalıdır. Apple, kendi sunucularından bu tür “markalı postalar” için logoları arar. Bu, homomorfik şifreleme ile birlikte, kriptografik teknoloji “özel bilgi alımı” kullanarak veri koruması dostu bir şekilde çalışmalıdır – Apple, hangi şirket logolarının çağrıldığını deneyimlemez. Teknoloji, görünüşe göre BIMI temelli önceki sistemin yerini alıyor.
(LBE)
Reklamcılık
Kategorilere göre sıralanan yeni Apple Mail
Merkezi inovasyon, e -postaların otomatik olarak sıralandığı kategorilerdir. Bunlar arasında “İşlemler”, “Haberler” ve “Reklamcılık” yer alır. Gelen kutusu yalnızca “önemli” göstermeli ve böylece daha hızlı bir genel bakış sağlamalıdır. Ancak, diğer kategorilerden “önemli” e -postalar da kritik olarak sınıflandırılmıştır. İOS 18.2'den beri, işletim sistemi veya uygulama İngilizce olarak ayarlanmışsa, ancak İngilizce eserleri dışındaki dillerde e-postalarla sıralanıyorsa, yeni Apple Mail iPhone'da zaten kullanılmıştır.
Alman da dahil olmak üzere genişletilmiş bir dil desteği için test çalışması da yeni betalarla başlıyor. Apple Automatic tarafından yanlış sıralanan e -postalar, kullanıcı tarafından başka bir kategoriye manuel olarak atanabilir.

Alman için kategoriler ve destek ile iOS 18.4'teki yeni Apple Mail.
Apple Mail, test uzmanlarının rapor ettiği gibi, “haberler” ve “reklam” arasında düzgün bir şekilde ayrım yapmak için iOS 18.4'ün ilk beta'sında bazen sorunlar yaşadı. Abone olan bültenler bu nedenle kendilerini “reklamcılıkta” bulabilir – Gmail'in hala yapmayı sevdiği bir hata, ancak bu kategoriler uzun yıllardır var.
Apple Intelligence, e-posta özetine katkıda bulunmak için yeni posta uygulamasını kullanır ve önemli e-postaları önceliğe göre sıralamayı amaçlamaktadır.
Şirket logolarıyla “markalı postalar”
Kategoriler varsayılan olarak aktiftir ve Apple Mail'e alışkın olan ve yıllarca büyük ölçüde sabit olan bazı kullanıcıları korkutması muhtemeldir. En azından Apple farkında görünüyor: Sadece “tüm e-postaları” gösteren kendi kategorisi yok, aynı zamanda eski, tanıdık liste ekranına herhangi bir zamanda geri döndürülebilir.
Kategoriler içinde Apple Mail, bir gönderenin tüm e -postalarını bir araya getirir. Buna ek olarak, simgeler daha belirgin bir rol oynar: daha fazla şirket logoları, bireysel gönderenlerin iletişim fotoğraflarına katılmalıdır. Apple, kendi sunucularından bu tür “markalı postalar” için logoları arar. Bu, homomorfik şifreleme ile birlikte, kriptografik teknoloji “özel bilgi alımı” kullanarak veri koruması dostu bir şekilde çalışmalıdır – Apple, hangi şirket logolarının çağrıldığını deneyimlemez. Teknoloji, görünüşe göre BIMI temelli önceki sistemin yerini alıyor.
(LBE)