Bazı durumlarda Apple Mail, iOS 18.2 ve iPadOS 18.2'de sorunsuz çalışmıyor: sorundan etkilenen kullanıcıların açıkladığı gibi, yeni e-postaların alınması artık sorunsuz çalışmıyor. Bu durumlarda posta uygulaması, bağlantı kurulduğunu ve yeni e-postaları kontrol ettiğini belirten kısa bir mesaj gösterir, ancak ardından mesajları indirirken durur. Bunlar iPhone veya iPad'de açılamaz veya okunamaz.
Reklamcılık
Bu e-posta sorunlarının ne kadar yaygın olduğu belirsizliğini koruyor. Mac & i editör ekibinin bir iPhone'unda, e-postaların okunma durumunu iCloud posta hesabıyla karşılaştırırken farklılıklar gözlemledik, ancak bunlar yalnızca geçiciydi. Gmail (IMAP) ve Exchange hesapları sorunsuz çalıştı.
Belirli ağlarda posta alma sorunları
Etkilenenlerden bazıları, e-posta almayla ilgili sorunların genellikle özellikle WLAN veya ağda meydana geldiğini belirtiyor. Reklam engelleyici ve ağ filtresi Pi deliği de burada kullanılmış gibi görünüyor. Bu durumlarda WiFi bağlantısını kesip mobil ağa geçmek, e-postaların tekrar iPhone veya iPad'e doğru şekilde ulaşmasını sağlar.
Eylül ayında iOS 18'in piyasaya sürülmesinin ardından IMAP hesaplarına erişimde büyük sorunlar yaşandı. Görünüşe göre e-posta sağlayıcılarının da tekrar normal bir bağlantı sağlamak için burada harekete geçmesi gerekiyordu. iOS 18.1'den bu yana bu sorun büyük ölçüde çözülmüş gibi görünüyor. İOS/ıpados 18.2'deki posta hatası bundan bağımsızdır ve muhtemelen çok daha nadirdir.
Apple Mail marka logolarını gösteriyor
iPhone'daki iOS 18.2'den itibaren Apple Mail, e-postaları otomatik olarak kategorilere ayırmaya yönelik yeni seçeneği sunuyor. Bu yalnızca işletim sistemi (veya posta uygulaması) İngilizceye geçirildiğinde kullanılabilir.
Apple Mail'de (ortada), telefon uygulamasında ve Apple Pay'de yeni şirket logoları.
(Resim: Elma)
Görünüşe göre Apple, marka logolarına erişim konusunda Apple Mail'e başka bir sessiz yenilik daha entegre etti. Yayıncılar ticari markalarını bir simge olarak görüntüleyebilir; bu daha önce BIMI standardı kullanılarak çalışıyordu ve nispeten karmaşıktı. Apple yakın zamanda bu seçeneği Business Connect portalı aracılığıyla çok daha fazla şirkete açtı. Şirketler logolarını yalnızca Apple Mail'de değil, aramalar ve Apple Pay işlemleri sırasında da görüntüleyebiliyor.
Apple, herhangi bir öngörü elde etmemek amacıyla, ticari markaları kendi sunucularından almak için kriptografik teknikler (özel bilgi alımı ve homomorfik şifreleme) kullanır. Pi-hole gibi ağ filtrelerinin bu bağlantıları engellediği ve bunun da e-postaların alınmasında sorunlara neden olduğu düşünülebilir.
(1 pound = 0.45 kg)
Reklamcılık
Bu e-posta sorunlarının ne kadar yaygın olduğu belirsizliğini koruyor. Mac & i editör ekibinin bir iPhone'unda, e-postaların okunma durumunu iCloud posta hesabıyla karşılaştırırken farklılıklar gözlemledik, ancak bunlar yalnızca geçiciydi. Gmail (IMAP) ve Exchange hesapları sorunsuz çalıştı.
Belirli ağlarda posta alma sorunları
Etkilenenlerden bazıları, e-posta almayla ilgili sorunların genellikle özellikle WLAN veya ağda meydana geldiğini belirtiyor. Reklam engelleyici ve ağ filtresi Pi deliği de burada kullanılmış gibi görünüyor. Bu durumlarda WiFi bağlantısını kesip mobil ağa geçmek, e-postaların tekrar iPhone veya iPad'e doğru şekilde ulaşmasını sağlar.
Eylül ayında iOS 18'in piyasaya sürülmesinin ardından IMAP hesaplarına erişimde büyük sorunlar yaşandı. Görünüşe göre e-posta sağlayıcılarının da tekrar normal bir bağlantı sağlamak için burada harekete geçmesi gerekiyordu. iOS 18.1'den bu yana bu sorun büyük ölçüde çözülmüş gibi görünüyor. İOS/ıpados 18.2'deki posta hatası bundan bağımsızdır ve muhtemelen çok daha nadirdir.
Apple Mail marka logolarını gösteriyor
iPhone'daki iOS 18.2'den itibaren Apple Mail, e-postaları otomatik olarak kategorilere ayırmaya yönelik yeni seçeneği sunuyor. Bu yalnızca işletim sistemi (veya posta uygulaması) İngilizceye geçirildiğinde kullanılabilir.
Apple Mail'de (ortada), telefon uygulamasında ve Apple Pay'de yeni şirket logoları.
(Resim: Elma)
Görünüşe göre Apple, marka logolarına erişim konusunda Apple Mail'e başka bir sessiz yenilik daha entegre etti. Yayıncılar ticari markalarını bir simge olarak görüntüleyebilir; bu daha önce BIMI standardı kullanılarak çalışıyordu ve nispeten karmaşıktı. Apple yakın zamanda bu seçeneği Business Connect portalı aracılığıyla çok daha fazla şirkete açtı. Şirketler logolarını yalnızca Apple Mail'de değil, aramalar ve Apple Pay işlemleri sırasında da görüntüleyebiliyor.
Apple, herhangi bir öngörü elde etmemek amacıyla, ticari markaları kendi sunucularından almak için kriptografik teknikler (özel bilgi alımı ve homomorfik şifreleme) kullanır. Pi-hole gibi ağ filtrelerinin bu bağlantıları engellediği ve bunun da e-postaların alınmasında sorunlara neden olduğu düşünülebilir.
(1 pound = 0.45 kg)