Geçen Ocak ayındaki ilgili medya raporlarına göre, Apple geçen hafta daha önce Twitter olan X'de reklamcılık yapmaya başladı. Bu, diğer şeylerin yanı sıra, Safari'deki veri koruma işlevleri için reklamlar ve Apple TV+Serisi “Kıdemli” nin yeni sezonuna referanslar yayınlanan ABD'den kullanıcılar tarafından rapor edilmektedir. Bunu, Nazipropaganda-Had de dahil olmak üzere, Apple ürünlerinin reklamının ortaya çıkmasından sonra, 2023'ün sonuna doğru hizmette reklam rezervasyonlarının tam bir sonu izliyor.
Reklamcılık
Görünüşe göre testlerden sonra dönüş
Wall Street Journal, Apple'ın iç kararının ilk ortamıydı. 2024'ün sonunda ve 2025'in başlarında platformda başlangıçta ilk reklam testleri vardı. Grup şimdi rezervasyonlara devam etmeye karar vermiş gibi görünüyor. Bu aynı zamanda Apple'ın Twitter'daki hashtag'lerini de içerir. Bunlar, müşterinin sağladığı ödemeye karşı seçilmiş bir emoji ile sağlanan belirli terimlerdir. Mevcut Apple Hashtag #Applelaunch, geçen hafta Çarşamba için yeni bir ürün duyurduğunda CEO Tim Cook Höchst tarafından uyarlanmış bir Apple logo ile birlikte harcandı.
X, eski pazarlama direktörü Phil Schiller-Apple dahil olmak üzere Elon Musk tarafından hizmeti devraldıktan sonra bireysel Apple çalışanları tarafından bırakılmıştı. Ayrıca, bu kez pazarlama direktörü Greg “Joz” Joswiak tarafından geçen son sonbaharda yeni Mac'lerle üç günde bir duyuru yapıldı. Apple, şirket henüz Musk olmadığında ve yılda 100 milyon dolar yatırım yaptığı söylenen hizmetin en önemli reklamverenlerinden biriydi.
Amazon da geri döndü
Apple'a ek olarak, diğer gruplar da X'e geri döndüler veya bütçelerini artırdı. Buna Amazon da dahildir. Apple'a ek olarak, Musk devralma X'den sonra Sony, IBM, Comcast, Disney veya Coca-Cola gibi diğer büyük şirketler de dikkatlice geri döndü. Analistlere göre, Bankalar ilk kez kredi yazmak veya en azından indirim ile satmak istese de X'in finansmanı zaten iyileşti.
Musk, Apple'ın rezervasyonlarını işe aldıktan sonra Tim Cook'a şahsen saldırmıştı: şirket “Hasse Serbest Konuşma”. Bir STK, daha önce Apple için reklamcılığın Adolf Hitler hakkında olumlu ifadeler olan bir ortamda bildirildiğini göstermişti.
(BSC)
Reklamcılık
Görünüşe göre testlerden sonra dönüş
Wall Street Journal, Apple'ın iç kararının ilk ortamıydı. 2024'ün sonunda ve 2025'in başlarında platformda başlangıçta ilk reklam testleri vardı. Grup şimdi rezervasyonlara devam etmeye karar vermiş gibi görünüyor. Bu aynı zamanda Apple'ın Twitter'daki hashtag'lerini de içerir. Bunlar, müşterinin sağladığı ödemeye karşı seçilmiş bir emoji ile sağlanan belirli terimlerdir. Mevcut Apple Hashtag #Applelaunch, geçen hafta Çarşamba için yeni bir ürün duyurduğunda CEO Tim Cook Höchst tarafından uyarlanmış bir Apple logo ile birlikte harcandı.
X, eski pazarlama direktörü Phil Schiller-Apple dahil olmak üzere Elon Musk tarafından hizmeti devraldıktan sonra bireysel Apple çalışanları tarafından bırakılmıştı. Ayrıca, bu kez pazarlama direktörü Greg “Joz” Joswiak tarafından geçen son sonbaharda yeni Mac'lerle üç günde bir duyuru yapıldı. Apple, şirket henüz Musk olmadığında ve yılda 100 milyon dolar yatırım yaptığı söylenen hizmetin en önemli reklamverenlerinden biriydi.
Amazon da geri döndü
Apple'a ek olarak, diğer gruplar da X'e geri döndüler veya bütçelerini artırdı. Buna Amazon da dahildir. Apple'a ek olarak, Musk devralma X'den sonra Sony, IBM, Comcast, Disney veya Coca-Cola gibi diğer büyük şirketler de dikkatlice geri döndü. Analistlere göre, Bankalar ilk kez kredi yazmak veya en azından indirim ile satmak istese de X'in finansmanı zaten iyileşti.
Musk, Apple'ın rezervasyonlarını işe aldıktan sonra Tim Cook'a şahsen saldırmıştı: şirket “Hasse Serbest Konuşma”. Bir STK, daha önce Apple için reklamcılığın Adolf Hitler hakkında olumlu ifadeler olan bir ortamda bildirildiğini göstermişti.
(BSC)