Apple Card: Bankacılık sorunlarına rağmen popüler – uluslararasılaşma sendeliyor

sıcakkafa

Yeni Üye
Apple, Apple Card söz konusu olduğunda bir kez daha iyi bir ruh hali yaratmaya çalışıyor. ABD’de 2019’da piyasaya sürülen ve iPhone & Co. ile yakından bağlantılı olan kredi kartı, geçtiğimiz günlerde banka ortağı Goldman Sachs ile sorunlar yaşandığı ve müşterilerin kredi kartına ait tasarruf hesabıyla ilgili sorun yaşadığı şikayeti nedeniyle olumsuz manşetlere konu olmuştu. . Apple geçtiğimiz günlerde 10 milyar ABD doları mevduat topladığını açıklayabilmişti. Şimdi gruptan yapılan bir başka açıklamada da Apple Card’ın müşteri memnuniyeti açısından kendi kategorisinde en iyi kart olduğu belirtiliyor.

Reklamcılık



Müşteriler ücretleri sevmiyor


Veriler Apple’ın kendisinden değil, pazar araştırma şirketi JD Power’dan geliyor. Ortaklar Apple ve Goldman Sachs, “ABD Kredi Kartı Memnuniyeti Araştırması”nda bir kez daha birinciliği elde etti. Apple’ın kategorisi “Yıllık Ücreti Olmayan En İyi Ortak Markalı Kredi Kartı”, yani iki markanın yıllık ücret gerektirmeyen herhangi bir kredi kartı olarak adlandırılıyor. Apple Pay başkan yardımcısı Jennifer Bailey, “Apple Card’ın müşteri deneyiminde lider olarak kabul edilmesinden onur duyduk” dedi.

Hepsinden önemlisi, müşteriler Apple’ın düşük veya hiç olmayan ücretlerini takdir ediyor gibi görünüyor. Diğer kartlardan bilinen kredili mevduat ücreti ve diğer cezalar yoktur – faturanın tamamının ödenmemesi faizi neredeyse yüzde 30’a kadar çıkmaktadır. Kart ayrıca yüzde üçe varan oldukça yüksek nakit geri ödemeleri sunuyor. İOS ve Apple Pay ile entegrasyon da iyi karşılanmalıdır.

Cinsiyetçilik, müşteri desteği ve uluslararasılaşma eksikliği


Ancak Apple, kartın başlangıcında yalnızca müşteri edinme ve destek konusunda bazı sorunlar yaşamadı. Kart sözleşmeleri imzalandığında (çürütülmüş) cinsiyetçilik suçlamaları vardı ve Goldman Sachs tarafından sağlanan desteğin her zaman yeterince hızlı tepki vermesi beklenmiyor. Son zamanlarda, tasarrufları kişinin kendi hesabına geri çekmesiyle ilgili tekrarlanan sorunlar yaşanıyor ve bu da kullanıcıları tedirgin ediyor.

Goldman Sachs’ın uzun süredir Apple ile olan sözleşmesinden dönmeye çalıştığı söyleniyor. Ancak bu birkaç yıl daha devam edecek. Apple Card’ın planlanan uluslararası hale getirilmesinde herhangi bir ilerleme kaydedilmemesine rağmen, Apple’ın kendisi görünüşe göre oldukça memnun. Apple Pay birkaç yıl içinde Avrupa’da da kullanılabilirken, Apple Card’dan hala görülecek bir şey yok.

Reklamcılık




(bsc)



Haberin Sonu