App Store’da Reklam Verme: Apple, ana banner’ı daha iyi öne çıkarmak istiyor

sıcakkafa

Yeni Üye
Apple, reklam platformunu uyarlıyor: Henüz birkaç aydır kullanıma sunulan App Store’un ana görünümündeki en öne çıkan reklam alanı, şirketin açıkladığı üzere Temmuz 2023’ten itibaren yeni bir formatta karşımıza çıkacak. Bu, uygulama açılır açılmaz reklam afişinin tamamen görünür olacağı anlamına gelir. Aynı zamanda, daha kompakt banner, Bugün görünümünde toplanan diğer ücretsiz uygulama tavsiyelerinden daha net bir şekilde öne çıkıyor – şimdiye kadar, reklamı bunlardan ayırmanın tek yolu çok küçük bir “Reklam” işaretiydi.

Reklamcılık



iOS 16.4’ten yeni banner – iPad’de değil


Yeni, daha kompakt biçim aynı zamanda Apple ve reklamverenlerin işini de kolaylaştırıyor: reklam kampanyaları daha hızlı gönderilebilir ve Apple tarafından onaylanabilir, çünkü şirket artık reklam için fazladan görsel malzemeyi kontrol etmek zorunda değildir. Afiş daha sonra doğrudan uygulamanın özel bir ürün sayfasına bağlanır.

Bu yeni, anında görülebilen banner, yalnızca iOS 16.4 veya üstünü çalıştıran iPhone’larda görünecektir; geniş biçim, işletim sisteminin eski sürümlerinde kalacaktır. Apple ayrıca reklam politikasını şiddet içeren, taciz edici, müstehcen ve “aksi takdirde uygunsuz” uygulama simgelerini ve uygulama adlarını banner’larında yasaklayacak şekilde güncelledi.

Apple’ın büyüyen reklamcılık işi


Son iki yılda Apple, App Store’daki banner alanlarını önemli ölçüde genişletti: İlk başta reklamlar yalnızca arama sonuçlarında, ardından önerilerle birlikte arama sayfasında ve uygulama sayfalarında göründü – ve Ekim 2022’den beri de ana sayfa. App Store’da yalnızca uygulamalar için reklam yapılmasına izin verilir. Apple’a göre, App Store’a haftada 600 milyondan fazla kullanıcı tarafından erişiliyor. Abonelik dolandırıcılığı uygulamaları da son zamanlarda özellikle yeni kullanıcıları çekmek için reklam platformunu kullanıyor.



Mac & i'den daha fazlası



Mac & i'den daha fazlası




(lbe)



Haberin Sonu